قیمت سامسونگ گلکسی اس 10

قیمت سامسونگ گلکسی اس 10 و +S10 در ابتدای ورود غیر رسمی به بازار ایران

اخیرا پرچمداران جدید سامسونگ به صورت غیر رسمی در بازار ایران عرضه شدند، اما قیمت سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) و اس 10 پلاس در ابتدای ورود به بازار ایران چقدر است؟

شرکت کره‌ای سامسونگ مدتی قبل پرچمداران جدید خانواده S را معرفی کرد. همچنین مراحل پیش فروش گوشی های موبایل سامسونگ گلکسی اس 10 ، اس 10 پلاس و اس 10 ای در بازارهای آمریکا شروع شده و رکوردهای جدید در میزان فروش محصولات سامسونگ به ثبت رسیده است. البته بر اساس اعلام رسمی سامسونگ، پرچمداران جدید این شرکت از اواسط فروردین 98 در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد، نماینده رسمی سامسونگ در ایران نیز از زمان عرضه دقیق این گوشی های موبایل خبری را منتشر نکرده است، اما در روزهای گذشته پرچمداران جدید خانواده S به صورت غیر رسمی در بازار ایران عرضه شدند.

قیمت سامسونگ گلکسی اس 10 در ایران

قیمت سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از سوی سامسونگ حدود 1000 دلار اعلام شده است، اما برخی از فروشندگان داخلی قیمت آن را 16 تا 17 میلیون تومان اعلام کرده‌اند. البته تصور می‌شد این قیمت‌گذاری احتمالی باشد، اما خریداران می‌توانند این پرچمدار جدید سامسونگ را در بازارهای داخلی با همین قیمت خریداری کنند. تاکنون نماینده رسمی سامسونگ در ایران از این گوشی‌ها رونمایی نکرده است و احتمال دارد قیمت جدیدی برای آن در نظر بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بیاد شک نکن با ریجستری گرون تر میشه

  2. کی میتونه بخره خدایی