گوشی هواوی نوا 4

مدل جدید گوشی هواوی نوا 4 با رم 6 گیگابایتی معرفی شد

هواوی از مدل جدید نوا 4 (Huawei Nova 4) رونمایی کرد. نسخه جدید گوشی هواوی نوا 4 از امکانات خوبی همانند دوربین سه‌گانه برخوردار است.

شرکت هواوی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی از گوشی هواوی نوا 4 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در کشور چین رونمایی کرد و هم اکنون پس از گذشت سه ماه، شاهد معرفی یک مدل جدید از این دستگاه با 6 گیگابایت رم هستیم.

گوشی هواوی نوا 4

مدل جدید گوشی هواوی نوا 4 در کنار 6 گیگابایت رم، از حافظه 128 گیگابایتی هم برخوردار است و در چهار رنگ مشکی (Bright Black)، قرمز (Honey Red)، سفید (Fritillaria White) و آبی عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای قیمت 2799 یوان (چیزی در حدود 417 دلار) بوده و فقط در کشور چین در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدل جدید نوا 4 (Nova 4) به تراشه کایرین 970 و صفحه نمایش 6.4 اینچ با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز شده است، همچنین شاهد یک حفره در سمت چپ قسمت بالای نمایشگر هستیم که در آن سنسور دوربین 25 مگاپیکسل سلفی قرار گرفته است. این دستگاه در بخش عقب دارای دوربین سه‌گانه بوده که شامل سنسورهای 48 + 16 + 2 مگاپیکسل می‌شود، همچنین یک مدل استاندارد ادیشن (Standard Edition) هم وجود دارد که در آن به جای سنسور 48 مگاپیکسل از سنسور 20 مگاپیکسل استفاده شده است.