مشخصات هواوی پی ۳۰ لایت

انتشار مشخصات هواوی پی ۳۰ لایت و رندرهای جدید هواوی P30 و P30 Pro

پرچمداران خانواده هواوی پی 30 (Huawei P30) در رندرهای جدیدی که رسمی هم به نظر می‌رسند، خودنمایی کرده‌اند. همچنین از طریق یک مرجع موثق، مشخصات هواوی پی ۳۰ لایت نیز به عنوان مدل ارزان‌تر این خانواده آشکار شده است.

هواوی تا کمتر از ۱۰ روز دیگر، پرچمداران تازه‌ی خود را برای رقابت با سری گلکسی S10 سامسونگ در شهر پاریس معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو، ادامه دهنده‌ی راه نسل پیشین خود باشند و جهش دیگری را برای کمپانی چینی رقم بزنند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تازه‌ترین رندهای این دو گوشی هوشمند که دست‌اندرکاران MySmartPrice روی خروجی وب‌سایت خود قرار داده‌اند. اما ابتدا به مشخصات هواوی پی ۳۰ لایت می‌پردازیم.

مشخصات هواوی پی ۳۰ لایت

چند روز قبل کمپانی چینی، گوشی جدید Nova 4e را در کشور خود معرفی کرد. گمانه‌زنی‌ها از آن حکایت دارند که نسخه جهانی این دستگاه، روز ششم فروردین ماه و تحت نام هواوی P30 Lite در شهر پاریس معرفی خواهد شد. به هر حال حتی اگر پیش از رویداد پاریس شاهد معرفی این محصول باشیم، حالا اطلاعات موثقی از مشخصات فنی آن داریم.

در برنامه Android Enterprise گوگل؛ این گوشی با یک نمایشگر 6.2 اینچی و ناچ قطره‌ای، 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی توصیف شده است. یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و چیپ NFC نیز دارد. سیستم عامل پیش فرض گوشی هم مبتنی بر اندروید 9 پای (قاعدتا در پوسته‌‌‌ EMUI 9) است. هواوی پی 30 لایت در سه نسخه با شماره مدل MAR-LX1M ، MAR-LX2 و MAR-LX3A عرضه خواهد شد.

رندهای هواوی P30 و P30 پرو

حالا می‌دانیم که این دو گوشی برخلاف پرچمداران جدید سامسونگ، فاقد نمایشگر حفره‌دار خواهند بود و در عوض برای میزبانی از دوربین سلفی، یک ناچ قطره‌ای کوچک روی نمایشگر خود خواهند داشت. البته می‌توان دید که نمایشگر هواوی پی 30 پرو همانند گلکسی اس 10 پلاس، دارای کناره‌های خمیده است؛ در حالی که مدل استاندارد به مانند گلکسی اس 10، کناره‌های صاف دارد.

یکی دیگر از تفاوت‌های دو پرچمدار هواوی، به رنگ‌های قابل عرضه آن‌ها مربوط می‌شود. ظاهرا رنگ‌بندی مدل پرو شامل قرمز خورشیدی (Sunrise Red)، تاریک و روشن آسمانی (Twilight) و شفق قطبی (Aurora) خواهد بود؛ اما P30 در رنگ‌های سفید، آبی و Twilight عرضه خواهد شد.

در تصاویر، نشانی از حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی دستگاه‌ها دیده نمی‌شود؛ چرا که هواوی سنسور درون صفحه‌ای را برای آن‌ها درنظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه