عیدی همراه اول

عیدی همراه اول به مشترکان دائمی و اعتباری به مناسبت سال جدید

همراه اول به مناسبت شروع بهار طبیعت و عید نوروز به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در 5 مبلغ متفاوت تا 500 هزار ریال عیدی می‌دهد. در ادامه جزئیات عیدی همراه اول را بررسی می‌کنیم.

اپراتور همراه اول به مناسبت سال جدید برای تمامی مشترکان خود عیدی در نظر گرفته است. طرح عیدی 98 همراه اول از اولین روز فروردین 98 تا روز سه شنبه 13 فروردین 98 اجرا خواهد شد. مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 98 مربع (#98*) در این طرح شرکت کنند تا به صورت تصادفی یکی از مبالغ 10، 20، 100 و 500 هزار ریالی به آن‌ها به عنوان عیدی همراه اول اختصاص پیدا کند. این بسته‌های عیدانه به صورت رایگان بوده و به عنوان اعتبار داخل شبکه همراه اول است و مشترکان می‌توانند از آن برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل استفاده کنند.

نکات عیدی همراه اول

مشترکان نمی‌توانند در این طرح با اعتبار عیدی خود برای سایر بسته‌ها، سرویس‌های ارزش افزوده، تماس‌های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت استفاده کنند. همچنین مشتریان می‌توانند از اول فروردین تا 13 فروردین فقط یکبار از این طرح استفاده کرده و از عیدی همراه اول برخوردار شوند، اما احتمال دارد بر اساس رفتار مصرفی به برخی از مشترکان علاوه بر بسته‌های اعتباری، یک گیگابایت اینترنت اختصاص داده شود که مصرف آن نیز در بازه زمانی تعیین شده است که برای فعال‌سازی آن می‌توانند از کد دستوری ستاره 98 ستاره 1 مربع  (#1*98*) استفاده کنند. برای استعلام بسته هدیه هم می‌توان از کد دستوری ستاره 98 ستاره 0 مربع (#0*98*) استفاده کرد. برای دریافت راهنمایی بیشتر نیز کد دستوری ستاره 98 ستاره 9 مربع (#9*98*) در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. .باسلام
    مدت اینترنت یکساله اینجانب به مقدار‌‌‌ ‌30گیگ باقی ماندە احتمال انتقال وجود دارد،چون تاریخ هشتم فروردین مدت بە اتمام می رسد.
    باتشکر

  2. همش هزاریه مطمعنم