بلیط ارزان هواپیما

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

با افتتاح و اجرای سایت هایی مثل علی بابا ، مستر بلیط ، سپهر 360 و پیک خورشید تهیه بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به هر شهر و کشوری بسیار آسان شده است زیرا با مراجعه به این سایت‌ها و جستجو بلیط مورد نظر خود می‌توان بلیط مورد نظر خود را خریداری کرد.

امروزه آژانس‌های هواپیمایی زیادی برای ارائه بلیط هواپیما و قطار به مشتریان به وجود آمده و بین این شرکت‌ها مثل علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 (362) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان / تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک  رقابت در زمینه خدمات و امکانات وجود دارد.

ترانسفر رایگان از درب منزل تا فرودگاه پیک خورشید

در میان این رقابت‌های موجود، پیک خورشید جدیدترین امکانات خود عرضه کرده و با هربار خرید بلیط از سایت پیک خورشید یک کد تخفیف سفر رایگان اسنپ برای مسافران پیامک می‌کند.

پیک خورشید وبسایت خرید بلیط هواپیما در ایران

سایت پیک خورشید امکاناتی را برای کاربران خود عرضه کرده، این امکانات عبارتند از : امکان خرید بلیط هواپیما به دو صورت سیستمی و چارتری، بلیط اتوبوس و بلیط قطار و همچنین برگزاری تور و رزرو هتل.

خرید آسان و فوری با اتصال به سیستم مرکزی رزرواسیون سفرهای کشوری.

تهیه بلیط به صورت 24 ساعته به دلیل همکاری و قرارداد با کشورهای هواپیمایی.

پیک خورشید برای اینکه بتواند امکانات و خدمات بهتری به مسافران ارائه کند همیشه شرکت‌های دیگر مثل علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بلیط ارزان هواپیما

بدین ترتیب بلیط‌های ارزان‌تری را می‌توان در این سایت جستجو کرد.

پیک خورشید برای آسان‌تر کردن کار کاربران به اضافه سیستم خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن موبایل را نیز اجرا کرده است.

این اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که شهرها و کشورها و تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی به صورت طبقه‌بندی ارائه شده‌اند.

همچنین اطلاعات و بلیط‌های هواپیما به سرعت به روزرسانی می‌شوند.

عملیات پرداخت را به راحتی و مطمئن می‌توان انجام داد.

چرا پیک خورشید

سایت خرید اینترنتی بلیط پیک خورشید دارای زیر مجموعه و دسته بندی‌هایی است که خرید بلیط را آسان کرده است.

به‌روزرسانی خودکار و هوشمند بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو هتل و تور.

اتصال کاملا امن به درگاه‌های پرداختی، پشتیبانی بی وقفه در 7 روز هفته

امکان استرداد بلیط به صورت اینترنتی

پیگیری رزروهای ناموفق

مشاهده کلیه بلیط‌های سیستمی و چارتری

امکان خرید بلیط توسط بخش پشتیبانی برای خریداران.

ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط‌های جاری در بخش ارزان ترین بلیط‌ها.

سفر رایگان با استفاده از کد اسنپ.

خرید بلیط هواپیما: ارزان، آسان و تنها با چند کلیک

در گذشته یافتن بلیط بسیار سخت و کلافه کننده بود ولی با اینترنتی شدن و وبسایت‌هایی نظیر علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360؛ پیک خورشید این عرصه را بسیار دگرگون کرده است.

همچنین پیک خورشید با دسترسی آسان به بلیط‌های ارزان با بیش از 900 ایرلاین ایرانی و خارجی دست یافته است به صورتی که به راحتی می‌توان بلیط‌های هواپیما، چارتر، بلیط برای پروازهای داخلی و خارجی را خرید کرد.

از دیگر قابلیت‌های سایت خرید بلیط هواپیما پیک خورشید که با تقاضای زیادی روبرو شده است امکان خرید بلیط و رزرو هتل است که مسافران با توجه به سلیقه خود می‌توانند هتل و بلیط خود را خریداری کنند.

خرید قطعی بلیط هواپیما تنها در چند دقیقه

در سایت پیک خورشید بدون صرف وقت زیاد و مبلغ هنگفت می‌توان به آسانی و فوری بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را خریداری کرد.

برای استفاده از این قابلیت کافی است مقصد خود را انتخاب کرده سپس در نتایج جستجو می‌توان لیست بلیط‌های ارائه شده را مشاهده کرد سپس با توجه به تاریخ پرواز، ایرلاین و قیمت بلیط متناسب با زمان، بلیط خود را انتخاب و خرید را انجام داد و همزمان با خرید بلیط هواپیما، بلیط هواپیما یا قطار و اتوبوس ارسال می‌شود.

رتبه بندی قیمت بلیط هواپیما

از دیگر خدماتی که سایت خرید بلیط هواپیما پیک خورشید ارائه داده است، دسترسی به پرواز ارزان است به این صورت که مسافر می‌تواند با انتخاب دو یا چند بلیط قیمت بلیط هواپیما را تا حدودی کاهش دهد، به این ترتیب امکان دسترسی به پروازهای داخلی و خارجی با قیمت ارزان بیشتر می‌شود.

برای انجام این روش باید کاربر ابتدا مبدا و مقصد را در سایت پیک خورشید مشخص کند و تنظیمات قیمت را به صورتی تنظیم کند که ارزان‌ترین بلیط هواپیما در ابتدا جدول باشد و هرچه به انتهای جدول نزدیک شود، بلیط‌های گران‌تر با امکانات خاص را مشاهده کند.

بلیط هواپیما لحظه آخری

با سایت خورشید می‌توان از جدیدترین قیمت بلیط هواپیما، لحظه آخری یا همان چارتر آگاه شد زیرا پیک خورشید به دلیل تفاهم نامه و همکاری با شرکت‌های دیگر همیشه آخرین و به روزترین لیست قیمت بلیط هواپیما چارتر (لحظه آخری) را ارائه می‌دهد.

برای این کار کافی است در سایت اخبار پیک خورشید عضویت داشت.

اما ممکن است در سایت های دیگر همانند علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 (362) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان /تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک هم بتوان این قیمت بلیط را مشاهده کرد اما پیک خورشید جدیدترین قیمت‌ها را به همراه کدهای تخفیف و هدیه ارائه می‌دهد.

مزایای استفاده از سایت فروش بلیط هواپیما، پیک خورشید

تهیه و خرید بلیط هواپیما داخلی به کلیه شهرهای ایران از جمله مسیر های پرتردد اهواز، مشهد، کیش، تهران و اصفهان

دسترسی به کلیه بلیط های خارجی کشورهای گوناگون از جمله بلیط استانبول، آنتالیا، دبی، پکن، بانکوک، ونکوور و انکارا

ارائه بلیط‌های پرواز داخلی و تیکت خارجی براساس مناسب‌ترین قیمت.

امکان خرید بلیط از نهصد خط هوایی خارجی و داخلی از جمله: ماهان، ایران ایر، معراج، تابان، آتا، ترکیش، اطلس جت، زاگرس، الاعمرات، الاتحاد و ……

امکان خرید سرویس‌ها با خرید بلیط مانند ترانسفر تا درب فرودگاه، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، سرویس تشریفات فرودگاهی و تور.

بلیط ارزان هواپیما

همکاری و رونق آژانس‌های مسافرتی

شرکت معتبر پیک خورشید در راستای بهبود امکانات و سرویس‌ها در سراسر ایران و برای پیشرفت در خدمات، شرکت‌های زیادی را از جمله 600 آژانس در ایران و هزار آژانس در شهرستان‌ها را زیرمجموعه خود قرار داده است با وجود اینکه اکثر شرکت‌ها در حال حاضر از روش‌های قدیمی برای ثبت قرارداد، رزرواسیون هتل و انجام امور حسابرسی استفاده می‌کنند ولی پیک خورشید با اجرای سایت خرید بلیط آنلاین به توسعه و گسترش امکانات و خدمات خود کوشیده است.

راهنمای خرید بلیط هواپیما

1. جستجو بلیط هواپیما

در ابتدا مسافر باید نوع بلیط (بلیط رفت و بلیط برگشت) را انتخاب کند.

سپس فرم اطلاعات سفر از جمله تاریخ رفت و برگشت، شهر مبدا و مقصد، تعداد مسافران را وارد کند و دکمه جستجو را انتخاب کند.

2. انتخاب و رزرو بلیط هواپیما

مسافر با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌تواند به سرعت در سایت پیک خورشید بلیط خود را خریداری کند.

3. دریافت بلیط در لحظه، بعد از طی کردن این مراحل و پرداخت آنلاین مبلغ، بلیط هواپیما را بلافاصله می‌توان در ایمیل خود مشاهده کرد.

خرید بلیط خارجی و داخلی

پیک خورشید سعی می‌کند مانند علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 یا بهتر از دیگر شرکت‌ها بهترین امکانات و راه‌ها را در اختیار مسافران قرار دهد و همچنان در سایت‌های خرید بلیط هواپیما در بالاترین سطح قرار گیرد.

قیمت بلیط هواپیما چارتر

در سایت پیک خورشید می‌توان به راحتی و سرعت بلیط چارتر استانبول، بلیط آنتالیا، بلیط کوش آداسی، بلیط آنکارا، بلیط دبی، بلیط پکن، بلیط شانگهای، بلیط کولالانپور، بلیط بانکوک، بلیط مسکو و غیره را خریداری کرد.

فرقی نمی‌کند مسافر در کجای جهان باشد، پیک خورشید با ارائه بهترین و ارزان‌ترین خدمات مسافرتی، به طور آنلاین تلاش می‌کند یک رزرو عالی را برای خریداران بلیط فراهم کند.

بلیط ارزان، بلیط چارتر، بلیط لحظه آخری، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری از جمله خدمات پیک خورشید است.

از دلایلی که سایت پیک خورشید تقاضاکنندگان بالایی دارد این است که تیم پشتیبانی به صورت مشکلات مسافران را پیگیری می‌کند.

پیک خورشید در این مسیر با شرکت‌هایی مثل علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 (362) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان / تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک رقابت می‌کند تا بتواند مناسب‌ترین امکانات را به مشتریان و مسافران ارائه کند و پیک خورشید در این زمینه از بهترین‌ها در حوزه خدمات مسافرتی معرفی شده است.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما که قرار نیست جایی بریم

  2. کی پول سفر داره نهایتش پتاشیم بریم شمال