گوشی اوپو ای 5 اس

گوشی اوپو ای 5 اس با ناچ قطره آب و دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه جدید شرکت اوپو به صورت رسمی در تایوان معرفی شد. گوشی اوپو ای 5 اس (Oppo A5s) دارای ناچ قطره آب و دوربین دوگانه است.

این گوشی جدید مجهز به یک نوع CPU جدید نسبت به گوشی اوپو ای 5 معرفی‌شده در ماه جولای سال 2018 میلادی خواهد بود و کمپانی سازنده مدل اوپو ای 5 اس را با تراشه هلیو پی 35 تولید می‌کند.

اطلاعاتی درباره مشخصات گوشی اوپو ای 5 اس

به استثنای تراشه هلیو پی 35، بقیه مشخصات اوپو ای 5 اس مشابه گوشی اوپو ای 5است. گوشی جدید اوپو دارای صفحه نمایش 6.2 اینچ IPS LCD بوده و همچنین مجهز به ناچ قطره آب و وضوح اچ دی پلاس با رزولوشن 720×1520 پیکسل است.

اینطور که پیداست، یک سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در قسمت ناچ قرار دارد، همچنین در بخش عقب دارای سنسورهای 13 + 2 مگاپیکسل بوده که به صورت افقی قرار گرفته‌اند.

این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری ColorOS 5.2 است، همچنین چیپست مرکزی با 3 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. این گوشی جدید دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی بوده و از یک خشاب کارت microSD هم برای فضای ذخیره‌سازی اضافی برخوردار است.

گوشی هوشمند مقرون به صرفه اوپو قدرت خود را از باتری 4230 میلی‌آمپری دریافت خواهد کرد؛ لازم به ذکر است که پشتیبانی از فناوری شارژ سریع برای این دستگاه وجود ندارد. Oppo A5s در ابعاد 8.2 × 75.4 × 155.9 میلی‌متر و وزن 170 گرم بوده و همچنین مجهز به اسکنر اثر انگشت است.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه در دسترس نیست. گوشی اوپو ای 5 با رنگ‌های آبی و صورتی در دسترس قرار گرفت و به نظر می‌رسد تنوع رنگ مشکی و قرمز را برای گوشی اوپو ای 5 اس شاهد باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگه شور این ناچ قطره ایو در اوردنا