سامسونگ گلکسی اس 10

قابلیت Instagram Mode گلکسی اس 10 ناامیدکننده بوده است

سامسونگ گلکسی اس 10 و دو مدل دیگر این خانواده، به یک حالت اختصاصی به منظور استفاده سریع از اینستاگرام مجهز شده‌اند. اما بر اساس بازخورد کاربران، حالت اینستاگرام گلکسی اس 10 عملکرد خوبی ندارد.

بعید نیست با توجه به سرعت رشد اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به زودی با کنار زدن فیس بوک، تبدیل به بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا شود. به همین دلیل روز به روز ابزارهای بیشتری برای آن توسعه پیدا می‌کند. افزایش محبوبیت آن به حدی است که حتی گوشی‌ساز بزرگی همچون سامسونگ، در پرچمدار خود یک ویژگی منحصربه‌فرد مخصوص اینستاگرام، توسعه داده است!

فعالیت در اینستاگرام با سامسونگ گلکسی اس 10

پیشتر اخباری مربوط به وجود یک حالت اختصاصی اینستاگرام در سامسونگ گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای شنیده بودیم که به لطف آن می‌توان از طریق اپلیکیشن دوربین این سه گوشی، به طور مستقیم اقدام به ایجاد استوری کرد! همچنین اعلام شد به لطف دست‌کاری‌های نرم افزاری صورت گرفته، حین استفاده از پرچمداران تازه وارد سامسونگ، محتواهایی با بیشترین رزولوشن ممکن در اینستاگرام بارگذاری خواهند شد.

حالا اینستاگرام سامسونگ گلکسی اس 10

اما بعد از کار با گوشی، کاربران از این قابلیت سامسونگ گلکسی اس 10 ناامید شدند. رزولوشن استوری‌ها در زمان ارسال مستقیم آن‌ها از طریق اپلیکیشن دوربین به مراتب پایین‌تر بوده و وضوح تصویر پست‌های عادی حین ارسال با استفاده از این گوشی، تفاوتی با دیگر گوشی های هوشمند ندارد. کیفیت تصاویر و ویدیوها در مقایسه با محتواهای اشتراک‌گذاری شده توسط آیفون ایکس اس، پایین‌تر نیز بوده‌اند!

فراموش نکنید فلسفه استوری، ارسال سریع کوچک‌ترین اتفاقات زندگی خود با دوستان است، به همین دلیل هر فرآیندی که به انجام این کار سرعت بدهد، قابل تحسین است. به لطف ویژگی نرم افزاری جدید گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 می‌توان بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام، مستقیما از طریق برنامه دوربین، بعد از ویرایش ویدیو یا تصویر، آن را در قالب استوری بارگذاری کرد. اما در اینجا سرعت فدای کیفیت می‌شود و استوری شما باکیفیت پایینی ارسال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه خط مونده به آخر باید مینوشتید که کیفیت فدای سرعت میشود نه سرعت فدای کیفیت