مقایسه سرعت شارژ شدن گلکسی اس ۱۰ پلاس ، نوت ۹ ، میت ۲۰ پرو ، وان پلاس ۶ تی ، اوپو آر۱۷ پرو (گجت تی وی)

تکنولوژی شارژ هر برند توانایی منحصر بفردی دارد که در این مقایسه قرار است ردیفی از نامی های اندرویدی را که هر کدام مدعی تکنولوژی خاصی در شارژ گیری هستند را با هم مقایسه کنیم، با ما همراه باشید.

سامسونگ، هواوی، اپل فرقی نمی‌کند چه گوشی در دست دارید همه ما بخوبی این جمله را بارهای بار بیان کرده ایم “ای بابا، باتری ضعیف است.” و این تجربه دقیقا مانند قانون مورفی عینا زمانیکه شما بیشترین نیاز را به گوشیتان دارید به سراغ باتری هایتان می‌آید.

یکی از موانعی که هنوز به صورت عملی و قابل دسترس در صنعت گوشی های موبایل به آن نرسیدیم، تکنولوژی بهینه تر باتری هاست و بیشترین ضعف هم مربوط به طول عمر باتری در هر بار شارژ کردن بوده؛ کمپانی های تولید کننده تلفن های همراه علاوه بر اینکه باید در هر نسل جدید گوشی های خود باتری قوی تر با طول عمر طولانی تری را عرضه کنند، بسته به ترند طراحی روز باید گوشی ها را ظریف تر و سبک تر از قبل هم طراحی کنند و با محدودیت های کنونی که در دسترس داریم باتری قوی تر مساوی است با حجم بیشتر؛ به همین دلیل کمپانی ها بشدت تمرکز خود را روی ساخت تکنولوژی های بهتر در سرعت شارژ شدن باتری ها قرار داده اند و همانطور که می‌دانید این روزها هر برند نام تکنولوژی شارژ منحصر بفردی را بنام خود ثبت کرده که در پایین به بعضی از آن ها اشاره می‌کنیم.

سامسونگ اس ۱۰ پلاس : کوییک شارژ (Quick Charge) ( این تکنولوژی برای کمپانی کوالکام بوده و هر برندی که شارژ سریع را پشتیبانی کند و از چیپ ست های کوالکام استفاده کند مانند ال جی، موتورولا و… شامل این تکنولوژی می‌شوند)

هواوی میت ۲۰ پرو :‌ سوپر شارژ (Super Charge)

وان پلاس 6 تی : دش شارژ (Dash Charge)

اوپو آر۱۷ پرو : سوپر ووک شارژ (Super Vooc Flash Charge)

البته تکنولوژی های دیگری نیز وجود دارد که در این مطلب قرار نگرفته اند.

قبل از تماشای ویدیو، بنظر شما کدام یک از برندهای شرکت داده شده در این مقایسه توانایی شارژ سریع تری دارند؟ نظر خود را پایین همین پست اعلام کنید.

مقایسه سرعت شارژ شدن گلکسی اس ۱۰ پلاس ، نوت ۹ ، میت ۲۰ پرو ، وان پلاس ۶ تی ، اوپو آر۱۷ پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هواوی از هموشن بهتر بود

  2. همشون مزخرفن فقط ایفون

  3. باید اینم در نظر داشت که باتری میت 20prبزرگه4200 و باتری R17 هم 3700

  4. سریع شارژ شدن همیشه خوب نیست،
    گوشی که تو 30 دقیقه به 90 درصد میرسه شک نکنید تو 6 ماه باطریش داغون میشه
    اصلا سل های باطری داغون میشن با عقل جور در نمیاد

    • خخخ آره اگه سام باشه که منفجرم میشه

      • فعلا تو جای دیگه ت داره منفجر میشه…اگه کور نباشی میبینی که همه ی کمپانی ها از لحاظ باتری تو بعضی مدل هاشون ایراد داشتن…نمونه ش اپل که با باج به طرف یا دادگاه یا کند کردن سرعت گوشی گندش رو به حساب خودش مخفی کرد…پس خواهشا نظر نده جون عزیزت

  5. درود پس کجاست لینک ویدیو؟؟
    🙁