بررسی اولیه هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو (گجت تی وی)

هواوی در مراسم رونمایی سری P30 در شهر پاریس از آخرین پرچمدارهای خودش با نام پی ۳۰ (P30) و پی ۳۰ پرو (P30Pro) رو نمایی کرد، دو غول اندرویدی که باید با آن ها قوانین عکاسی با موبایل را از نو نوشت. تنها چند ساعت بعد از معرفی سری پی ۳۰ در یک ویدیو آن ها را مورد بررسی اولیه قرار دادیم،‌ با ما همراه باشید.

حرف P در سری پی هواوی مخفف واژه  Photography بوده و همانطور که می‌دانید به معنای عکاسی است. امسال هم مانند سال های گذشته هواوی با درخششی مثال زدنی صحن نمایش و نگاه حضار را خیره به سخنان آقای ریچارد یو مدیر عامل شرکت هواوی کرد. هواوی تحت مراسمی در تاریخ ششم فروردین ماه در پاریس از از دو گوشی هواوی پی 30 و پی 30 پرو در کجار چند گجت دیگر رونمایی کرد.

همناطور که اشاره شد، محصولات معرفی شده هواوی شامل دو گوشی موبایل با نام های پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو، یک پاور بانک جدید ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت سوپر شارژ 40 واتی، ایر فون جدید هواوی با نام Freelace، ایرپاد جدید هواوی با نام Freebuds Lite، ساعت های هوشمند جدید هواوی با نام Huawei Watch GT و عینک هوشمند Eyewear می‌شوند.

اما در این مطلب میخواهیم در نگاهی اولیه، هواوی پی 30 و پی 30 پرو را مورد بررسی اولیه قرار دهیم. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به سراغ بررسی اولیه هواوی P30 و هواوی P30pro  می‌رویم.

ویدیو بررسی اولیه هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چرا اینطوری هواوی رو تلفظ میکنید؟ Hovavei !

  2. فک نمیکردم هواوی اینقذر هار شه

  3. آقا شما میگی پی سی آدم تصور میکنه میگی PC
    یا بگید پ30 که پازسی گقته باشید یا بگید پی ترتی