بی وای دی اس ۶

بررسی بی وای دی اس ۶

بی وای دی اس ۶ خودروی چینی معروفی می‌باشد که در سطح جهانی شناخته شده است. بی وای دی اس ۶ خودروی نسبتا جدیدی نیست و در سال ۲۰۱۱ به بازار چین توسط کمپانی کارمانیا عرضه شد، و در همان سال توانست عنوان پر فروش ترین خودروی شاسی بلند را در چین به خود اختصاص دهد.

ظاهر خودرو بسیار شبیه به لکسوز آر ایکس نسل قبل می‌باشد، اما در عین شباهت تفاوت‌های بسیاری نیز دارد، به طور مثال چراغ های جلو آن متفاوت است و نمای عقب خودرو بی وای دی اس ۶ شبیه به هیوندای ورا کروز می‌باشد. در فضای داخل کابین، بعضی قسمت‌ها از چرم می‌باشد و داشبورد از مواد با کیفیت ساخته شده است. در قسمت بالای دنده دکمه‌ای قرار گرفته است که با استفاده از آن می‌توان حالت رانندگی را تغییر داد و به حالت اکو یا اقتصادی در آورد که باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود. مصرف سوختی که برای بی وای دی اس 6 اختصاص داده شده است 9.8 لیتر بر 100 کیلومتر است، حجم باک خودرو 72 لیتر می‌باشد که با این وجود حجم باک بزرگی دارد. از معایب این خودرو فاقد سیستم ESP  بودن آن می‌باشد. EPS همان فرمان برقی می‌باشد که این خودرو فاقد آن است.

بی وای دی اس ۶

موتور بی وای دی اس 4 سیلندر 2.4 لیتری است، که قدرت 160 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 229 نیوتوتن متر در 4000 دور در دقیقه تولید می‌کند و تنفس طبیعی می‌باشد. موتور آن حجیم و بدون توربو می‌باشد و مشکل نگه داری توربو و مراقبت های آن را نیز ندارد. گیربکس خودرو؛ 6 سرعته خودکار، دو کلاجه به همراه قابلیت تیپترونیک می‌باشد که گیربکس خوبی است. این گیربکس‌ها بزرگ‌تر و سنگین‌تر از گیربکس‌های معمولی هستند، و به دلیل دو کلاج بودنشان تعویض دنده‌ها در آن سریع‌تر انجام می‌شود و به سرعت شتاب‌گیری می‌کنند. در این خودرو همانند پلت فرم لکسوز آر ایکس، باید موتور 6 سیلندر روی آن نصب می‌شد در حالی که موتور نصب شده بر روی آن 4 سیلندر است، موتور را بسیار پایین نصب کرده‌اند که مرکز ثقل خودرو پایین‌تر بیاید و پایداری خودرو بالا رود.

بی وای دی اس ۶

از آپشن‌های خودرو بی وای دی اس ۶ می‌توان به سانروف دو حالته، روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو در زمان مورد نظر، چراغ‌های مخصوص روز، چراغ خوش آمدگویی نصب شده بر روی آینه‌های جانبی، آینه‌های تاشوی برقی به همراه گرم‌کن، رینگ‌های اسپرت آلومینیومی R17/22565، سیستم ترمز هوشمند، سیستم‌های ترمز ABS و EBD، ترمزهای جلو و عقب دیسکی (که از جنس بوش آلمان هستند) و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد.

بی وای دی اس 6 یک خودروی خانوادگی، که مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت است، خودرو بزرگ و جادار می‌باشد که برای استفاده شهری ساخته شده است و با قفل کردن درب خودرو، آینه‌ها به طور اتوماتیک جمع می‌شود و شیشه‌ها بالا می‌روند.

برای خرید خودرو بی وای دی اس 6 و فروش آن هم می‌توانید به نمایشگاه‌های ماشین و هم به سایت‌های خرید و فروش آنلاین خودرو، مانند دیوار که بزرگ‌ترین بستر درج آگهی می‌باشد مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*