گوشی گلکسی Fold سامسونگ

جزئیاتی از عملکرد گوشی گلکسی Fold سامسونگ توسط یک کاربر منتشر شد

یک کاربر که موفق شده گوشی گلکسی Fold سامسونگ را در دست بگیرد و با آن کار کند٬‌ جزئیاتی از عملکرد آن را افشا کرده که شنیدنی است. گلکسی فولد٬ نخستین گوشی منعطف سامسونگ است.

سامسونگ چند هفته پیش رسما از گوشی گلکسی فولد خود پرده برداری کرد و در حالی که بسیاری از مشخصات کلیدی این گوشی منعطف رسما اعلام نشده، سوالات بی‌پاسخ زیادی در ذهن کاربران وجود دارد. خوشبختانه به لطف یک کاربر که موفق شده چند ساعتی با گلکسی Fold سامسونگ کار کند، ما می‌توانیم به پاسخ برخی از سوال‌هایمان برسیم.

عملکرد گلکسی Fold سامسونگ

یکی از عمده‌ترین نگرانی‌ها در مورد گلکسی فولد، محلی است که از آنجا نمایشگر تا می‌شود. به نظر می‌رسد یک چروک ریزی هنگامی که در حالت باز و تبلتی از دیوایس استفاده می‌کنید در وسط صفحه نمایان می‌شود. این کاربر چروک وسط نمایشگر را تایید می‌کند، اما عملا چیز بدی نیست. در واقع زمانی که صفحه روشن باشد و شدت روشنایی آن نیز بیش از 70 درصد باشد، سخت می‌توان این چین خوردگی را دید.

لولای گلکسی Fold سامسونگ به قدر کافی محکم است٬ پس نمی‌تواند اتفاقی خم شود یا به شکل نادرستی تا شود که باعث شکستگی دیوایس شود. همچنین توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید همانند یک لپ تاپ کوچک صفحه‌ی آن را در زاویه‌ی کامل٬ باز نگه دارید٬ زیرا این یک تبلت منعطف با هدف طراحی متفاوت است.

گلکسی فولد از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد که می‌توان از نظر عملکرد به طور کلی آن را با گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ مقایسه کرد. این گوشی هوشمند اجرا کننده‌ی رابط کاربری One UI 1.2 است و یک باتری با ظرفیت 4,380 میلی‌آمپر ساعت نیز می‌تواند با هر بار شارژ مدت استفاده‌ی مناسبی را به کاربر ارائه کند. این گوشی٬ نخستین گوشی مجهز به حافظه‌ی داخلی UFSS 3.0 است و سازنده می‌گوید موفق شده در آزمون‌های خواندن/نوشتن امتیازهای بهتری را از گلکسی اس 10 پلاس دریافت کند. گرچه امتیازهای آن در آزمون‌های خواندن و نوشتن تصادفی نسبتا کمتر بوده است.

بازی‌ها روی گلکسی فولد به خوبی اجرا می‌شوند٬ اما در استفاده‌ی روزمره جابجایی بین اپلیکیشن‌ها در دو نمایشگر کمی با تاخیر انجا می‌شود که هنوز برطرف نشده است. ما امیدواریم زمانی که سامسونگ این دیوایس را برای فروش به بازار عرضه می‌کند٬ این ایراد مهم نیز برطرف شده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*