رندرهای قاب گلکسی ای 20 ای

رندرهای قاب گلکسی ای 20 ای ظاهر آن را افشا می‌کند

رندرهای قاب گلکسی ای 20 ای سامسونگ (Samsung Galaxy A20e) منتشر شد. این تصاویر، ظاهر کلی گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A20e را افشا می‌کنند.

سامسونگ هفته‌ی گذشته از گوشی گلکسی ای 20 خود پرده برداشت و حالا به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد یک نسخه‌ی ارزان‌تر از آن را با نام گلکسی ای 20 ای به زودی معرفی کند. نام گلکسی A20e پیشتر در سایت سامسونگ بریتانیا دیده شده بود و حالا رندرهای قاب آن را می‌توانیم ببینیم که به طور کامل ظاهر گوشی ارزان قیمت جدید سامسونگ را افشا می‌کند.

شباهت گلکسی ای 20 ای با نسخه اصلی گلکسی ای 20

آنچه که این رندرها نشان می‌دهند، شباهت زیاد گلکسی A20e با نسخه‌ی اصلی گلکسی A20 است. در بالای نمایشگر این گوشی یک تکه‌ی بریده شده دیده می‌شود. یک ماژول دوربین دوگانه نیز در سمت چپ قسمت بالایی قاب پشتی قرار دارد. این دوربین‌ها یک فلاش LED را به خدمت گرفته‌اند. اسکنر اثر انگشت نیز روی این قاب گنجانده شده است.

کلیدهای تنظیم ولوم صدا و کلید پاور در سمت راست قاب قرار دارد، در حالی که درگاه میکرو اس دی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را می‌توان زیر دیوایس یافت.

این‌ها تمام چیزیست که ما از گوشی گلکسی A20e سامسونگ می‌دانیم. گفتنیست این کمپانی قصد دارد گوشی جدید خودش را 10 آوریل (21 فروردین) معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه