هیوندای النترا 2019

هیوندای النترا 2019 ؛‌ طراحی، امکانات و مشخصات هیوندای Elantra فیس لیفت

هیوندای النترا 2019 نسبت به مدل‌های قبلی از ظاهر جدیدی بهره می‌برد و این خودروساز کره‌ای برای آن تکنولوژی‌های جدیدی را در نظر گرفته است. در ادامه مشخصات و امکانات Elantra فیس لیفت را بررسی می‌کنیم.

شرکت کره‌ای هیوندای به صورت گسترده تغییراتی را در النترا ایجاد کرده است و این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی به‌روزتر، جذاب‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسد. طراحان برای قسمت جلویی هیوندای النترا 2019 از چراغ‌های مثلثی شکل و جلوپنجره بازطراحی شده استفاده کرده‌اند که نمای جذابی را به وجود آورده است. طراحان پا را فراتر گذشته و فرم کاپوت و گلگیرها را نیز به صورت کلی از نو طراحی کرده‌اند. این سبک طراحی باعث شده است ظاهر کلی خودرو جسورانه به نظر برسد. البته طراحی این خودرو واکنش منتقدان را نیز به همراه داشته است.

هیوندای النترا 2019

بررسی هیوندای النترا 2019

طراحان برای بخش‌های جانبی هیوندای النترا 2019 تغییراتی را اعمال نکرده‌اند و این بخش‌ها همانند مدل‌های قبلی است، اما در قسمت‌های عقب طراحان همانند بخش‌های جلویی تغییرات زیادی را در نظر گرفته‌اند؛ برای مثال در صندوق بار به طور کلی مجددا طراحی شده و درون آن یک اسپویلر یکپارچه نصب شده است. شاهد تغییر طراحی سپر عقب هستیم و فرم چراغ‌ها نیز نسبت به مدل‌های قبلی متفاوت است. چنین تغییراتی باعث پویاتر شدن قسمت عقب خودرو شده است. ظاهر بیرونی نسل جدید النترا به دلیل برخورداری از رینگ‌های جدید جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

هیوندای النترا 2019

شرکت هیوندای با تغییراتی که در قسمت‌های جلو و عقب هیوندای النترا به وجود آورده است، باعث شده استایل بیرونی این خودرو نسبت به نسل‌های قبلی به صورت کامل تغییر کند، اما در کابین این خودرو تغییرات زیادی به چشم نمی‌خورد. از تغییرات اندک کابین می‌توان به صفحه آمپر جدید و دکمه‌های میانی ارتقا یافته اشاره کرد. سیستم اطلاعات و سرگرمی النترا مدل 2019 شبیه نسل‌های قبلی است، اما طراحان برای آن سیستم کاملا جدید AVN نسخه 5.0 در نظر گرفته‌اند. این سیستم برای عملکرد بهتر از پردازنده سریع‌تری برخوردار است که و اطلاعات را به کمک نمایشگر بزرگ 8 اینچی به سرنشینان ارائه می‌دهد. البته این سیستم از منوهای جدیدی نیز بهره می‌برد.

هیوندای النترا 2019

امکانات

شرکت کره‌ای هیوندای برای مدل فیس لیفت شده النترا سیستم‌های ایمنی متعددی را ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هشدار توجه راننده، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و سیستم جلوگیری از برخورد جلو اشاره کرد. همچنین مشتریان می‌تواند سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌تری نظیر سیستم خروج ایمن، هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم تشخیص عابر پیاده را در هنگام خرید با پرداخت مبلغی اضافه‌تر سفارش دهند.

هیوندای النترا 2019

مشخصات فنی

شرکت هیوندای برای این خودرو سه موتور مختلف را در نظر گفته است. یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی چرخه اتکینسون برای مدل‌های SE ، SEL و لیمیتد عرضه می‌شود که این موتور قادر است قدرتی معادل 150 اسب بخار تولید کند. همچنین مدل النترا اکو از یک موتور 1.4 لیتری توربو بهره می‌برد که این موتور نیز قدرتی معادل 130 اسب بخار را ارائه می‌دهد. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مصرف سوخت هیوندای النترا 2019 به ازای هر 100 کیلومتر حدود 6.7 لیتر اعلام شده است.

موتور سومی که این شرکت کره‌ای برای هیوندای النترا فیس لیفت شده عرضه می‌کند، یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است. قدرت تولید شده از این موتور توسط یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شرکت هیوندای این موتور را فقط برای مدل النترا اسپرت عرضه می‌کند.

تصاویر هیوندای النترا 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. از روی کورولا اسکی رفته که خوده کورولا هم داری از تسلا مدل ۳ اسکی میره