دانلود کنيد : بازيابي سريع و آسان اطلاعات پاک شده با icare data recovery

حتما برای شما هم پیش آمده که ناخواسته اطلاعاتی را از روی حافظه ی جانبی تان ( از جمله هارد دیسک، فلش، کارت حافظه تلفن همراه  و…) پاک کرده اید و یا مدتی بعد از حذف اطلاعات، به پرونده خاصی نیاز پیدا کرده اید. در این شرایط نرم افزارهای ریکاوری به کمک ما می آیند. یکی از این نرم افزارها، icare data recovery میباشد که نتایج بدست آمده نشان داده در حدود ۸۰% و یا بیشتر، اطلاعات را بازگردانی می کند.براي دانلود و آشنايي با نحوه کار با اين نرم افزار در ادامه مطلب با گجت نيوز همراه باشيد.

ابتدا نرم افزار icare data recovery را از لینک زیر به صورت مستقیم از سایت سازنده دریافت نمایید :

 

برای برگردانی فایل های  حافظه های جانبی، در ابتدا از منوی اصلی گزینه Advanced File Recovery را انتخاب می کنیم.

بعد از ظاهر شدن صفحه بالا، درایو موردنظر را انتخاب کرده و  دکمه Recover را می فشاریم؛  و منتظر می مانیم تا  اطلاعات کل درایو خوانده شود.

پس از اتمام عملیات فوق، صفحه ای مانند صفحه ی زیر را مشاهده خواهید کرد:

با جستجوی برخی حافظه ها ممکن است در صفحه ی بالا چند لاین ایجاد شود(partition1, partition2, partition3) میتوان از حجم نوشته شده مقابل size متوجه شد کدام پارتیشن بازیابی شده، حاوی اطلاعات بیشتری میباشد و برای استفاده ی بهینه فقط فایل های اطلاعاتی همان پارتیشن را ذخیره کرد. برای این کار، کادر مقابل لاین موردنظر را تیک می زنیم و در نهایت بر روی دکمه Show File کلیک می نماییم.

نرم افزار عمل آنالیز فایل ها را انجام می دهد.

و در نهایت فایل ها به شکل زیر به نمایش درمی آیند:

با لایت کردن یک فایل از پنل سمت چپ، پرونده های داخل آن در سمت راست نمایش داده می شوند؛ و همچنین میتوان با علامت زدن پرونده ها و یا فایل های موردنظر، آنها را برای بازیابی آماده کرد.

در آخر با  کلیک بر روی دکمه ی Save File و انتخاب مسیر موردنظر میتوانید فایل های دلخواه خود را بر روی سیستم ذخیره کنید. که البته این مرحله بسته به حجم فایل ها ممکن است تا حد زیادی طول بکشد و حتی گاهی از یک فلش ۲ گیگابایتی، تا ۴ گیگابایت (اطلاعات سابق) اطلاعات بازیابی می شود.

منبع : icare-recovery

 

iCare Data Recovery Free Download

Free recovery software that can recover 2GB data. It can perform basic and advanced data resuce to help you restore data deleted, formatted or lost due to errors such as drive/system crash, virus attack etc. It can recover documents, emails, pictures, videos and audio files from almost any storage media including PC hard drive, cell phone, digital camera, removable media etc.

As a powerful and complete 2GB data recovery freeware, it is full compatiable with Windows XP/Vista/7. iCare Data Recovery Free is able to help you when other recovery freeware failed.

Freeware for home users only and it is for your own use.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. باسلام من تا مرحله آخر رفتم اما بهم کد میگه بزنم اون کد چیه

  2. ببخشید ایا میتونم چت ها و عکس های لاینمو برگردونم خواهشاااااااا کمکم کنید

  3. این برای موبایل صادق