ترفندهای زندگی با گجت نیوز ؛ خلاقیت با تخم مرغ

تخم مرغ یکی از ساده ترین، سریع ترین و خوشمزه ترین غذاهایی هست که می‌توان به وقت گرسنگی به سراغ آن رفت، اما به چند روش می‌توانید تخم مرغتان را آماده کنید تا ذائقه همه را وجد بیاورید؟ با ما همراه باشید تا مهارت آشپزی خود را به چالش بکشید.

تخم مرغ را می‌توان یکی از کلیدی ترین خوراکی های زندگی روزمره دانست، چرا که می‌توان آن را در صنعت شیرینی پزی، آشپزی روزمره و خیلی صنایع خوراکی دیگر پیدا کرد. پدر من واحد تولیدی تخم مرغ دارد و همیشه در وصف تخم مرغ می‌گوید :‌ تخم مرغ معجزه خلقت است.

واقعا هم همین طور است، خوب است که بدانید تخم‌ مرغ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین و املاح ضروری برای بدن انسان بوده و تخم مرغ، همهٔ اسیدهای آمینهٔ مورد نیاز بدن را داراست و حدود ۵٫۱۲ درصد جرم تخم‌ مرغ را پروتئین تشکیل می‌دهد.

از فواید آن که بگذریم چالشی برای شما دارم آیا فکر می‌کنید مهارت خوبی در تهیه تخم مرغ دارید؟ آیا تابحال با صافی تخم مرغ درست کرده اید؟ با ملاقه چطور؟ اصلا فکر میکنید یک تخم مرغ ساده را می‌توان به چند روش تهیه کرد؟ هر چقدر هم که خلاق باشید قطعا چند روش خلاقانه در تهیه تخم مرغ را نمی‌دانید، پس شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنم.

ترفندهای زندگی با گجت نیوز ؛ خلاقیت با تخم مرغ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شاید ظاهر خوبی داشته باشه ..اما هیچکدوم املت نمی شه

  2. خوشمزه؟ تخم مرغ؟!! مردم از نداری و بی پولی اینقد تخم مرغ میخورن وگرنه حال بهم زن ترین غذامون همون تخم مرغه که مجبوریم به خاطر پروتئینش بخوریم تا زنده بمونیم…

  3. اینا چی بودن حالمون بهم خورد