مقایسه ویدیویی عملکرد هواوی وای 9 2019 در برابر موتو وان پاور (پی ۳۰ نوت)

در مقایسه ویدیویی امروز قصد داریم هواوی وای 9 را در برابر موتو وان پاور قرار دهیم تا ببینیم از نظر سرعت عملکرد، کدام‌ یک از گوشی های Huawei Y9 یا Moto One Power می‌توانند پیروز میدان باشند.

این روزها با افزایش قیمت شدید دلار و مقرون به صرفه نبودن قیمت نهایی پرچمداران اندرویدی، شاهد این هستیم که گوشی های بالارده اندرویدی سهمی بیشتر از بازار را نسبت به همیشه به خود اختصاص داده اند و هواوی و موتورولا دو کمپانی مهمی هستند که محصولات جذاب و قدرتمندی در این رده‌ی قیمتی دارند. البته موتورولا مدتی‌ست که دیگر در حد پرچمداران اندرویدی نمی‌تواند محصولاتش را عرضه کند اما در بازار میان رده ها محصولات خوبی خصوصا برای سال 2019 با سری G7 عرضه کرده است. دو گوشی هواوی y9 و موتو وان پاور رقبایی هستند که مشخصات سخت افزاری مناسبی دارند و طراحی قابل قبولی بر روی آنها به چشم می‌خورد.

در یک سمت از این رقابت هواوی وای ۹ قرار دارد که مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری آن شامل حضور چیپست های سیلیکون کایرین 710، جی پی یو مالی جی 51، به همراه 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، سخت افزار Y9 سوار بر اندروید 8.1 (اوریو) است.

در سمت دیگر موتو وان پاور که با نام P30 Note هم شناخته می‌شود حضور دارد که مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 636 و جی پی یو آدرنو 509 به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی‌ست. همچنین سخت افزار One Power سوار بر اندروید 8.1 (اوریو) است. بیش از این مطلب را ادامه نمی‌دهیم و شما را به دیدن این ویدیو دعوت می‌کنیم؛

مقایسه عملکرد هواوی y9 در برابر موتو وان پاور (پی ۳۰ نوت)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این دیگه مقایسه می خواست