مبل شنی

معرفی فروشگاه مبل شنی و انواع مبل های هپی چیر و بین بگ

مبل شنی به مبلمانی گفته می‌شود که بدنه آن‌ها از جنس پارچه یا چرم مصنوعی باشد که داخل آن از مواد گرانول و یا یونولیت خرد شده به کار رفته باشد. این دسته از مبل های شنی بسیار نرم و راحت و سبک هستند و در عصر جدید می‌توان گفت بهترین جایگزین برای مبلمان خانگی و راحتی‌های چوبی هستند که هم از نظر زیبایی و هم به لخاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه و فوق‌العاده نرم و راحت می‌باشند.

مبل های شنی از انواع مختلفی همچون یک نفره و دو نفره و مدل‌های مختلف سه الی چهار نفره خانواداگی تشکیل شده‌اند که هر کدام قابلیت‌ها و معایب و محاسن خاص خود را دارند.

مبل شنی

این نوع مبل‌ها از طرح‌ها و رنگ‌های نامحدودی برخوردار هستند و کسانی که قصد خرید مبل شنی و تهیه آن را برای استفاده در منازل خود را دارند می‌توانند با انتخاب رنگ مناسب برای دیزاین خانه خود آن را سفارش داده تا در تولیدی مبل شنی برای آن‌ها ساخته و آماده‌سازی شود.

اغلب کسانی که قصد خرید مبل شنی را دارند این سوال برایشان پیش می‌آید که آیا تفاوتی میان بین بگ و هپی چیر با مبل شنی وجود دارد؟ در جواب این سوال باید گفت بله در این معرفی به آن خواهیم پرداخت.

بین بگ‌ها از نظر ظاهری و شکل آن‌ها با مبل های شنی تقریبا یکی هستند اما بین بگ از جنس پارچه مخملی یا خزه‌ای است اما مبل های شنی از جنس چرم مصنوعی یا فوم تولید و عرضه می‌شود.

حال تفاوت هپی چیر با بین بگ یا همان مبلمان شنی نیز در این است که هپی چیرها از هر رو جنس بدنه می‌تواند تولید شود اما ظاهر آن‌ها با یکدیگر متفات است به شکلی که هپی چیرها دارای پشتی بلندی هستند و امکان تغییر حالت در آن‌ها وجود ندارد.

راحتی مبل های شنی

از نظر آرگونومی ساخت مبل‌هایی که از جنس پارچه و مواد یونولیتی ساچمه‌ای تولید شده‌اند بی نهایت راحت و آرام بخش می‌باشند و می‌توانند برای یک روز پر از خستگی و فعالیت روزانه تسکینی باشد برای افرادی که حتی دارای بیماری‌های کمر درد و درد مفاصل هستند.

این نوع از مبلمان الگو گرفته از عروسک‌های کودکانه می‌باشند که حس بسیار خوبی را به کودکان در حین استفاده از آن‌ها می‌دهد. به همین دلیل با تحقیقاتی در این زمینه به فکر افتادیم که دقیقا همان اشکال را با سایزهای بزرگ‌تر می‌توان تولید کرد که بزرگسالان و افراد مسن بتوانند از آن‌ها به عنوان نشیمن استفاده کنند.

معایب مبل های شنی

در طول مدت استفاده البته پس از دو الی سه هفته مبل شنی بسیار کوچک‌تر شده و افت بسیار چشمگیری پیدا خواهد کرد، در مقایسه با مبل های بادی اینتکس به این شکل است که هر کدام از این محصولات معایب و مزایای خاص خود را دارند و در ادامه به تفصیر و مقایسه این دو با یکدیگر خواهیم پرداخت.

مبل شنی

مبل های بادی پر شده از هوا و باد است و ممکن است هر لحظه دچار سوراخ‌شدگی توسط اشیا نوک تیز و برنده شوند اما باز هم قابل تعیمر هستند. اما این موضوع به دلیل مقایسه بسیار اهمیت دارد که در مبل های بادی شارژ باد نیاز است اما در مورد مبل های شنی یا بین بگ مواد یونولیتی خوب پس از استفاده در زمان گفته شده بین بگ‌ها افت خواهند کرد اما این موضوع مشکل خاصی را در پی نخواهد داشت. این به دلیل فشار و وزن فرد مصرف‌کننده بر روی مبل است که به دلیل پلاستیکی بودن یونولیت کوچک‌تر شوند و در طی زمان نه چندان زیاد افت کنند اما پس از 2 الی 3 بار شارژ کردن مبل شنی دیگر نیازی به شارژ شدن و پر شدن ندارند و برای همیشه محصولی زیبا، راحت و ارزان قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد تا سالیان سال از آن استفاده کرده و نشیمن راحتی را تجربه نمایید.

مبل های بادی اینتکس یا کاناپه‌های بادی تخت شو یکی دیگر از سری محصولات بادی اینتکس است که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند که نمونه‌های آن‌ها شامل انواع مبل های بادی کودک و بزرگسالان و انواع دیگر مبلمان بادی تخت شو چند کاره و چند حالته می‌باشند که برای تمامی سنین مناسب و قابل استفاده هستند این نوع از مبل های بادی از سبکی بسیار بالایی برخوردار هستند و در هر جا و هر مکانی می‌توانید آن‌ها باد کرده و بنشینید. حتی مبل بادی را می‌توان در یک کوله پشتی یا ساک بسیار کوچک با خود حمل و نقل کرد و از راحتی و نشیمن فوق‌العاده آن نهایت استفاده را برد.

نشستن بر روی یک مبل راحت می‌تواند بسیاری از مشکلاتی احتمالی که در میانسالی و افراد مسن را یک تجربه بسیار عالی در پی داشته باشد همان طور که کودکان از استخر توپ بسیار لذت می‌برند افراد مسن نیز می‌توانند بر روی هزاران توپ یونولیتی ریز شده شناور باشند و حس لذت‌بخشی را تجربه کنند.

مبل شنی

این دسته از محصولات اینتکس در وب سایت و فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس قابل خرید می‌باشند و برای انتخاب بهترین مدل و زیباترین محصول شنی می‌توانید از این فروشگاه استفاده کرده و سفارش خود را ثبت نمایید این فروشگاه دارای نماد اعتماد است و با خاطری آسوده می‌توانید از آن خرید و ثبت سفارش نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /.