کیبورد لاجیتک برای آیپد پرو اپل

کیبورد لاجیتک برای آپید پرو جدید، جایگزین ارزان قیمت Smart Keyboard اپل

لاجیتک اقدام به تولید یک کیبورد بلوتوثی برای تبلت‌های آیپد پرو اپل کرده است. کیبورد لاجیتک از قیمت کمتری نسبت به کیبورد اپل برای تبلت‌های آیپد پرو جدید برخوردار است.

لاجیتک را باید یکی از بهترین سازندگان شخص ثالث لوازم جانبی برای آیفون‌ها و آیپدهای اپل بدانیم. این شرکت تا به امروز لوازم جانبی زیادی را برای محصولات اپل تولید کرده است که حتی برخی از آن‌ها مستقیما توسط خود اپل و با قیمتی کمتر از لوازم جانبی این شرکت به فروش می‌رسند. به طور مثال می‌توان به قلم Crayon لاجیتک با قیمت 69.95 دلاری اشاره کرد که ارزان‌تر از اپل پنسل 99 دلاری است. یا شارژر بیسیم 69.95 دلاری این شرکت که و کیف Slim Combos همراه یک کیبورد جداشدنی 130 دلاری برای نسل پیشین تبلت‌های آیپد پرو اپل عرضه می‌شود.

قیمت کیبورد لاجیتک

اما آخرین وسیله‌ی جانبی این شرکت، کیبورد لاجیتک برای جدیدترین مدل‌های آیپد پرو اپل است. این دیوایس که Slim Folio Pro نام دارد چه از نظر ظاهری و چه اسمش بسیار شبیه به نسل اول کیبورد هوشمند Keyboard Folio است که با قیمت 119.99 دلاری عرضه می‌شد. این مدل 60 دلار ارزان‌تر از کیبوردیست که خود اپل برای آیپد پرو 11 اینچی خود عرضه می‌کند. این درحالیست که کیبورد لاجیتک برای مدل 12.9 اینچی آیپد پرو جدید نیز 129.99 دلار است، در حالی که قیمت کیبورد هوشمند اپل 199 دلار خواهد بود.

این اختلاف قیمت به معنای ارائه‌ی قابلیت‌های کمتر توسط کیبورد لاجیتک نیست، بلکه فرآیند تولید، نوع فروش و بازاریابی باعث قیمت کمتر کیبوردهای این شرکت نسبت به کیبوردهای خود شرکت اپل برای مدل‌های مختلف آیپد پرو است. این کیبورد دارای محافظی است که از پشت و جلوی گوشی شما در برابر خراش، افتادن و غیره محافظت خواهد کرد. خود کیبورد بکلیت نیز از طراحی لبه به لبه بهره می‌برد تا در هنگام استفاده، اتصال مغناطیسی مخصوص بین آن و خود دیوایس هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. علاوه بر این کیبورد لاجیتک می‌تواند از قلم Apple Pencil آیپد شما نیز نگهداری کند.

بلوتوث به جای کانکتور هوشمند

بی‌شک بهترین چیزی که در مورد این صفحه کلید هوشمند وجود دارد، عمر باتری آن است. با هر بار شارژ کیبورد هوشمند لاجیتک می‌توانید تا 3 ماه از آن استفاده کنید. Slim Folio Pro یک وسیله‌ی چندمنظوره برای تایپ کردن، طراحی و خواندن متن‌ها با استفاده از پد لمسی است که زیر آن قرار داشته و به راحتی تا می‌شود. شاید تنها اشکال این صفحه کلید استفاده از فناوری بلوتوث به جای کانکتور هوشمند مخصوص خود اپل است. گرچه بلوتوث می‌تواند اطمینان‌بخش‌تر باشد. پس شما با خرید آن به جای کیبورد رسمی اپل می‌توانید چند ده دلار در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کی کار لب تابو میکنه اخه

  2. به نظر من ادم فابریک خود اپلو بخره هم مطمعن تره هم با کلاس تر