بیتس پاوربیتس پرو

ایرفون وایرلس بیتس پاوربیتس پرو معرفی شد

ایرفون وایرلس بیتس پاوربیتس پرو (Beats Powerbeats Pro)، قدرت گرفته از تراشه اپل H1، معرفی شد. در ادامه بیشتر با ایرفون بی سیم جدید بیتس و قابلیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

شرکت بیتس به تازگی، یک ایرفون بی سیم به قیمت 250 دلار معرفی کرده است. قرار است ایرفون وایرلس بیتس پاوربیتس پرو از یک ماه دیگر به بازار عرضه شود. طراحی آن‌ کاملا وایرلس بوده و برای کاربران نیازمند به استفاده از ایرفون حین داشتن جنبش‌های فیزیکی زیاد، محصولی ایده‌آل به شمار می‌رود.

طراحی ایرفون بیتس پاوربیتس پرو

روی هر دو قسمت ایرفون بیتس پاوربیتس پرو بخشی منحنی شکل به منظور قرار گرفتن دور گوش وجود دارد. به این ترتیب برخلاف ایربادهایی همچون اپل ایرپادز و سامسونگ گلکسی بادز، حتی در صورت تکان دادن شدید سر به صورت عمدی، به راحتی به بیرون از گوش پرتاب نمی‌شوند! نوک دو سر ایرفون بیتس Powerbeats Pro نیز از جنس سیلیکون بوده و به همین دلیل، امنیت بیشتری را از لحاظ قرارگیری محکم سر جای خود، فراهم می‌کنند.

ایرفون وایرلس جدید Beats ضد نفوذ آب و ضد عرق طراحی شده است. در زمان عدم استفاده از وسیله، می‌توان آن را درون کیف قابل حمل کوچک مخصوصش، که حکم شارژر همراه ایرفون را نیز ایفا می‌کند، قرار داد.

ایرفون بیتس پاوربیتس پرو از تراشه تازه معرفی شده اپل H1 قدرت می‌گیرد. این تراشه را پیشتر در دومین نسل ایرباد اپل ایرپادز دیده بودیم. به لطف آن، در مقایسه با ایرفون‌های مجهز به چیپست W1،  اتصال بی سیم بین دو قسمت وسیله با یکدیگر و همچنین هر دوی آن‌ها با گوشی هوشمند، سریع‌تر و پایدارتر صورت می‌گیرد.

امکان فراخوانی دستیار هوشمند سیری به منظور صدور فرمان‌های صوتی بدون نیاز به لمس گوشی هوشمند یا آیفون، از طریق گفتن Hey Siri، قابلیت دیگر تراشه جدید است. البته، بیتس پاوربیتس پرو برای استفاده همراه با انواع گجت‌ها اعم از گوشی های هوشمند اندرویدی و آی او اسی طراحی شده است، به همین دلیل امکان فراخوانی دیگر انواع دستیارهای مجازی نیز حین استفاده از آن وجود دارد.

همانند اپل ایرپادز، بیتس پاوربیتس پرو نیز از قابلیت پخش مجدد و توقف پخش موسیقی در صورت قرار دادن و برداشتن آن از روی گوش، پشتیبانی می‌کند. هر یک از دو تکه ایرفون به کنترل‌های فیزیکی به منظور کنترل حجم صدا و همچنین کنترل پخش موسیقی مجهز شده است. می‌توان هر دو اسپیکر یا یکی از آن‌ها را در آن واحد، در حالت پخش صدای استریو قرار داد.

عمر باتری ایرفون بیتس پاوربیتس پرو به منظور گوش دادن به موسیقی، 9 ساعت اعلام شده است. با در نظر گرفتن باتری داخل کیف نگهدارنده گجت، می‌توان به دور از شارژر دیواری یا پاوربانک، برای 24 ساعت از بیتس پاوربیتس پرو استفاده کرد. شارژ کیف نگهدارنده ایرفون از طریق کانکتور لایتنینگ صورت می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حالم از هندزوری های سیمی بهم میخوره یکی از اینا داشته باشی راحت

  2. نهایت کیفیت ❤️❤️❤️❤️