گوشی میزو 16 اس

تجهیز گوشی میزو 16 اس به اسنپدراگون 855 و دوربین 48 مگاپیکسلی تایید شد

مشخصات کامل گوشی میزو 1 اس (Meizu 16s)‌ در سایت TENAA منتشر شد. از جمله مشخصات این گوشی چینی می‌توان به حضور تراشه اسنپدراگون 855 زیر قاب و یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت آن اشاره کرد.

روز گذشته گوشی میزو 16 اس در سایت TENAA رویت شد که به لطف آن تصاویر و برخی از مشخصات فنی آن نیز به بیرون درز کرد. حالا این سایت، فهرست مربوط به گوشی جدید میزو را با اطلاعات سخت افزاری تکمیلی آن به‌روز کرده است.

مشخصات گوشی میزو 16 اس

با توجه به این فهرست، گوشی میزو 16 اس به یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای 2.8 گیگاهرتزی مجهز خواهد بود. هرچند تنا اسم این پردازنده را اعلام نکرده، اما با توجه به سرعت کلاکی که ارائه می‌کند و به لطف بنچمارک‌هایی که از گذشته وجود دارد، حدس زدن این که اسنپدراگون 855 باشد کار سختی نیست.

گوشی میزو 16 اس

این پردازنده با یک رم 8 گیگابایتی همراه است، اما سایت‌های بنچمارک‌گیری AnTuTu‌ و Geekbench‌ تایید می‌کنند که در اینجا یک نسخه‌ی دیگر مجهز به رم 6 گیگابایتی نیز وجود دارد. میزو 16 اس همچنین اجراکننده‌ی اندروید 9 پای است و یک نمایشگر 6.2 اینچی AMOLED با وضوح 2232 در 1080 پیکسل در جلوی گوشی دیده می‌شود. همچنین گوشی میزو به طور کلی از سه دوربین میزبانی می‌کند که شامل یک دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی در جلو و دو دوربین 48 + 20 مگاپیکسلی در عقب خواهند بود.

این گوشی هوشمند چینی به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز است. حافظه‌ی داخلی آن نیز 128 گیگابایت خواهد بود و در سه رنگ مشکی، سفید و شیب رنگی آبی عرضه می‌شود. در انتها باید به حضور یک باتری 3540 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع در زیر قاب آن اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه