اپلیکیشن های تایمر

7 مورد از بهترین اپلیکیشن های تایمر برای اندروید

اگر به دنبال یک اپلیکیشن زمان سنج خوب برای گوشی خود هستید٬ ما در این مقاله 7 مورد از بهترین اپلیکیشن های تایمر برای اندروید برای پلتفرم اندروید را معرفی خواهیم کرد.

ظهور فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل باعث شده دستیابی به هرآنچه که می‌خواهیم آسان شود. اپلیکیشن های تایمر نیز یکی از این دسته برنامه‌ها هستند. طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن های تایمر در پلی استور گوگل قرار گرفته‌اند که پیدا کردن بهترین گزینه از بین آن‌ها بسیار سخت است. ما در اینجا می‌خواهیم بهترین‌ها را برای شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های تایمر

1- Visual Timer

Visual Timer یک اپلیکیشن مینیمالیستی با طراحی ساده است که به شروع سریع یک تایمر را به ارمغان میاورد. در صفحه‌ی اصلی برنامه یک رابط کاربری ساعت بزرگ قرار دارد که می‌توانید به شکل جذابی هر زمانی که خواستید را روی آن تنظیم کنید. زمانی که انگشتتان را رها کردید٬ برنامه به صورت خودکار شروع به شمردن می‌کند.

این اپلیکیشن شامل ده‌ها ابزار دیگر نیز هست که مفید به نظر می‌رسد. از آن‌ها می‌توان به تایمرهای همزمان٬ گزینه‌های صوتی٬ یک حالت شب و غیره اشاره کرد.

2- Goodtime

اپلیکیشن های تایمر

Goodtime نیز با ارائه‌ی رابط کاربری مشابهی با Visual Timer به شما اجازه می‌دهد خیلی سریع تایمرهایی را تنظیم کنید. شما می‌توانید با چپ و راست کردن انگشت خود روی صفحه بین کار کردن و استراحت جابجا شوید. انگشتتان را به بالا بکشید تا یک دقیقه به تایمر اضافه شود و یا به طرف پایین بکشید تا دوره‌ی مدنظرتان به اتمام برسد.

این اپلیکیشن همچنین دارای یک زبانه‌ی آمار است که می‌توانید از طریق آن دوره‌های انجام شده در گذشته را مشاهده کنید و روی هرکدام برچسب خاص خود را بزنید. در اینجا یک تم تیره برای نمایشگرهای OLED و حالت تمام صفحه نیز وجود دارد. علاوه بر این٬ Goodtime متن باز است و خوشبختانه خبری از نمایش تبلیغات در آن نخواهد بود.

3- Timer Plus

برای افرادی که در جستجوی یک تایمر ورزشی هستند٬ هیچ چیزی بهتر از Timer Plus به نظر نمی‌رسد. این برنامه ارائه کننده‌ی قابلیتی برای پیکربندی جلسات آموزشی است. شما می‌توانید تعداد دوره‌هایی که می‌خواهید انجام بگیرد را تنظیم کنید و مجموع کلی آن‌ها را داشته باشید.

علاوه بر این٬ شما طراحی بزرگ و برجسته‌ای را با این برنامه در اختیار خواهید داشت که کمک می‌کند در هنگام ورزش کردن بدون دردسر تایمر را روی صفحه‌ی گوشی مشاهده کرد. این برنامه همچنین صاحب یک دستیار صوتی است که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به لمس صفحه٬ تنها با استفاده از فرامین صوتی تایمرها را کنترل کنید. یک گزینه‌ی خوب دیگری که این برنامه ارائه می‌کند٬ نمایش به اتمام رسیدن تایمر با استفاده از نور فلاش دوربین است. این قابلیت برای کسانی که از گوشی دور هستند عالی است.

4- Interval Timer

اپلیکیشن های تایمر

اگر احساس می‌کنید Timer Plus نمی‌تواند نیازهای شما را برطرف کند٬ نگاهی به Interval Timer بی‌اندازید. این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده است که به شما اجازه می‌دهد دوره‌های زمانی را به سادگی تعریف کنید.

شما می‌توانید در هر تب٬ یک چرخه را برای کار و دیگری را برای استراحت مشخص کنید. علاوه بر این٬ فونت‌های بزرگ و رنگ‌های روشنی در این برنامه استفاده شده که به شما کمک می‌کند به آسانی آن‌ها را بررسی کنید. با این حال Interval Timer بنرهای تبلیغاتی به نمایش می‌گذارد.

5- Timer

Timer یکی دیگر از اپلیکیشن‌های متمرکز بر تناسب اندام است که با نمایش دادن دورهای دو نظیر دو سرعتی گزینه‌ی خوبی برای ورزش شما است. این برنامه به یک رابط کاربری هوشمند مجهز است که می‌تواند تایمر یا نگهدارنده زمان را در اختیار شما قرار دهد.

این برنامه هر مورد را با رنگ متفاوتی نشان می‌دهد و می‌توانید در سمت چپ صفحه٬ به فهرست کاملی از تایمرهایتان دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این٬ شما می‌توانید به گزینه‌هایی نظیر تم‌ها٬ پیش تنظیمات و غیره نیز دست پیدا کنید.

6- Brain Focus

Brain Focus یک اپلیکیشن تایمر مبتنی بر بهره‌وری است. این برنامه ارائه کننده‌ی قابلیت‌های پیشرفته به خصوص برای افرادیست که به سختی روی زمان تمرکز دارند. شما می‌توانید جلسات را بر پایه‌ی تکنیک Pomodoro تنظیم کنید و آمار مربوط به چگونگی کارتان را تحلیل و بررسی کنید.

7- Engross

اپلیکیشن های تایمر

Engross مجموعه‌‌ی متداولی از مشخصه‌ها برای یک اپلیکیشن زمان سنج را ارائه می‌کند٬ اما جدا از آن شما یک زبانه‌ی انجام کار را نیز در اختیار خواهید داشت. این زبانه به شما اجازه می‌دهد تایمرتان را آغاز کرده و سپس آن را با وظایفی که دارید مرتبط سازید. این برنامه نیز از تکنیک Pomodoro پیروی می‌کند٬ اما شما همچنین می‌توانید تایمرهایتان را بر اساس اولیت‌های اول خود شخصی سازی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*