مقایسه دوربین هواوی پی 30 پرو با گوگل پیکسل 3 ؛ جنگ بر سر کیفیت تصاویر و عکاسی در شب (گجت تی وی )

در ویدیوی امروز گجت تی وی، قدرت دوربین تا دندان مسلح هواوی پی 30 پرو را با گوگل پیکسل ۳ مقایسه می‌کنیم. کیفیت عکس های گرفته شده با این دو گوشی در شرایط مختلف، خصوصا عکاسی در شب، در این ویدیو مورد بررسی قرار گرفته است.

با p30 pro باید قوانین عکاسی موبایل را از نو نوشت. هواوی پی ۳۰ پرو نام آخرین پرچمدار هواوی است که با نوآوری های مثال زدنی موفق به خلق دوربینی چهارگانه شده است. حضور سنسور RYB بجای RGB، ساختار دوربین پریسکوپ در دوربین تله با بزرگنمایی ۵ برابری اپتیکال، دوربین چهارم تی او اف (TOF- Time Of Flight) و… تنها تعدادی از نوآوری های کارآمد پی ۳۰ پرو در بخش دوربین است. اگر واژه کارآمد استفاده می‌کنیم به این دلیل است که، نوآوری و خلاقیت در دنیای اسمارت فون ها این روز ها نه تنها کمرنگ شده بلکه اگر خلاقیتی دیده می‌شود گاها منطقی و کارآمد نیست.

شرکت کننده دوم این مقایسه ویدیویی گوگل پیکسل ۳ است که با خلاقیت مهندسین گوگل، تنها با یک دوربین عنوان یک گوشی قابل اعتماد برای عکاسی را کسب کرده است؛ چرا که هر کسی با هر میزان آشنایی به دنیای موبایل و سطح عکاسی می‌تواند براحتی در رابط کاربری دوربین آن بگردد و به ثبت لحظات خود به بهترین وجه ممکن بپردازند. اما در آن سمت، P30pro درست است که توانایی بالایی در عکاسی و فیلم برداری دارد اما گشت و گذار در بین گزینه های دوربین آن و انتخاب حالت مورد نیاز برای کسی که آشنایی به دنیای عکاسی نداشته باشد قطعا کاری سخت و حوصله سر بر خواهد بود.

مقایسه امروز ما در دو بخش روز و شب انجام می‌شود؛ بنظر شما آیا دوربین هواوی پی ۳۰ پرو می‌تواند رقیبی برای گوگل پیکسل ۳ چه در روز و چه در شب باشد؟ همه می‌دانیم که عکاسی در شب چالش بر انگیزترین شرایط و زمان عکاسی چه در دروبین های DSLR و حرفه ای و چه در گوشی های موبایل است. لازم به ذکر است که Pixel 3 با حالت نایت سایت (Night Sight) انقلابی برای عکاسی در شب گوشی های موبایل ایجاد بوده و باید ببینیم که پی ۳۰ پرو در عمل چگونه خروجی خواهد داشت،

ویدیوی مقایسه کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی پی ۳۰ پرو و گوگل پیکسل ۳