تلسکوپ شیائومی Star Trang

تلسکوپ شیائومی Star Trang با قیمت کمتر از 100 دلار معرفی شد

تلسکوپ شیائومی Star Trang با قیمت کمتر از 100 دلار رسما معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های این تلسکوپ ارزان چینی بیشتر آشنا شوید.

دیگر نمی‌توانیم تعداد گجت‌هایی که شیائومی طی چند سال گذشته معرفی کرده است را بشماریم٬ اما به نظر می‌رسد این غول چینی قصد دارد 20 محصول جدید را تا پیش از شروع فستیوال Mi Fan خود معرفی کند. چندی پیش پوستر تبلیغاتی از این محصولات به بیرون درز کرده بود. برخی از آن‌ها هم اکنون معرفی شده‌اند. این محصولات شامل گوشی ٬Mi 9 Roy Wang Limited Edition دستگاه تصفیه آب٬ یک ساعت دیجیتالی با دماسنج و رطوبت سنج٬ واکی تاکی ٬MIJIA 2 جاروبرقی MIJIA و چندین دیوایس مختلف دیگر می‌شوند. شیائومی در کنار این‌ها٬ حالا از یک تلسکوپ نیز پرده برداشته است. تلسکوپ شیائومی Star Trang قرار است با قیمت مقرون به صرفه‌ی 89 دلاری عرضه شود.

مشخصات تلسکوپ شیائومی

تلسکوپ شیائومی به چشمی‌های سفارشی 23 میلی‌متری (21.7x) و 10 میلی‌متری (50x) مجهز است که هر دو محدوده دید 60 درجه‌ای را ارائه می‌کنند. لنز هدف این تلسکوپ یک لنز شیشه‌ای باکیفیت همراه سطحی با پوشش چند لایه است که به طور موثر عملکرد نوری لنز را بهبود می‌بخشد. تصویری که آن منتشر می‌کند واقعا شفاف و خوب است.

تلسکوپ شیائومی Star Trang

دوربین تئودولیت AZ به کار رفته در این تلسکوپ نیاز به عملیات‌های پیچیده را از بین می‌برد و با مقیاس‌های نقطه‌ای ثابت طراحی شده است. مهم نیست شما یک گیک٬ یک مرد٬ یک جوان یا یک دانش آموز مدرسه‌ی ابتدایی باشید٬ شما می‌توانید به راحتی از این تلسکوپ برای تماشای کوهستان‌های دور دست و آسمانی پر از ستاره استفاده کنید. تلسکوپ شیائومی همچنین با یک سه‌پایه‌ی فولادی ضد زنگ عرضه می‌شود که بسیار محکم و بادوام است. همچنین دیسک‌های جانبی نیز همراه آن قرار دارد که مانع از آسیب دیدن چشمی‌ها و سایر لوازم جانبی می‌شود. یک کوله پشتی با آستر پنبه نیز در اختیار خریدار قرار می‌گیرد تا تلسکوپ Star Trang را به راحتی با آن حمل کند.

انتظار می‌رود تلسکوپ شیائومی همزمان با فستیوال Xiaomi Mi Fan از نهم آوریل (20 فروردین) همراه دیگر محصولات معرفی شده‌ی شیائومی به فروش برسد.