گوشی اوپو Reno

دو مدل دیگر از گوشی اوپو Reno در سایت تنا رویت شد

سه مدل گوشی اوپو Reno یک روز پیش از رونمایی در سایت تنا رویت شد. انتظار می‌رود اوپو رینو در سه نسخه‌ی اقتصادی٬ میان‌رده و پرچمدار عرضه شود.

در حالی که تنها چند ساعت تا رونمایی از گوشی اوپو Reno باقی‌مانده٬ شایعات٬ اطلاعات و اخبار زیادی در مورد این دیوایس و احتمالا نسخه‌های مختلف آن در حال انتشار است. در تازه‌ترین این اخبار٬ دو مدل PCGT00 و PCGM00 این دیوایس در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شده است.

عرضه گوشی اوپو Reno در سه نسخه

بر اساس اطلاعات یافت شده٬ این گوشی به یک نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED با وضوح 2340 در 1080 پیکسل مجهز خواهد شد. پردازنده‌ای با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز زیر قاب این گوشی قرار دارد. ما اعتقاد داریم این پردازنده جزوی از تراشه‌ی اسنپدراگون 710 کوالکام است. 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه یک باتری 3680 میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. رابط کاربری این گوشی نیز بر پایه‌ی اندروید 9 است.

گوشی اوپو Reno

برخلاف مدل جدید PCAM00 که پیشتر رویت شده بود٬ دو مدل جدید از دوربین دوگانه پشتی برخوردارند که وضوح سنسور اصلی آن 16 مگاپیکسلی است. این درحالیست که PCAM00 با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. علاوه بر این٬ گوشی جدید اوپو از یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نیز بهره‌مند خواهد بود. گوشی اوپو Reno قرار است در سه رنگ مشکی٬ آبی و سفید به فروش برسد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد٬ ما می‌توانیم فردا 21 فروردین منتظر معرفی سه گوشی جدید خانواده Oppo Reno باشیم. یک مدل ارزان قیمت٬ یک مدل میان‌رده و سومین مدل این خانواده پرچمدار خواهد بود. در هر صورت٬ مدل پرچمدار این خانواده به تراشه‌ی اسنپدراگون ٬855 رابط کاربری ColorOS و یک دوربین با زوم اپتیکال 10 برابری هیبریدی مجهز خواهد بود. یک نمایشگر تمام صفحه در قاب جلویی قرار دارد که 93 درصد کل قاب را از آن خود کرده است. علاوه بر این٬ رینو از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.