لینکلن آویاتور 2020

لینکلن آویاتور 2020 به سیستم صوتی سه بعدی بی‌نظیری مجهز خواهد بود

لینکلن آویاتور 2020 (Lincoln Aviator) به سیستم صوتی سه بعدی مجهز خواهد شد تا صدای خارق‌العاده را برای سرنشینان تولید کند. این سیستم صوتی از سه حالت ویژه استریو، حضار و روی استیج بهره می‌برد.

لینکلن آویاتور 2020 به نسل جدیدی از سیستم صوتی سه بعدی و فوق‌العاده مجهز خواهد بود که دارای سه حالت استریو، حضار و روی استیج است. این سیستم جزو بهترین سیستم‌های صوتی صنعت خودرو محسوب می‌شود. برای این سیستم صوتی یک کنترل کشویی زیبا در نظر گرفته شده است که از 4 جفت اسپیکر دوگانه در سقف بهره می‌برد. به دلیل نصب 28 بلندگو در لینکلن آویاتور 2020 شاهد پخش آهنگ به صورت 360 درجه‌ای خواهیم بود.

لینکلن آویاتور 2020

جزئیات سیستم صوتی لینکلن آویاتور 2020

یکی از مدیران بخش رسانه‌ای لینکلن در این خصوص عوان کرد سیستم صوتی جذاب خودرو لینکلن آویاتور 2020 این امکان را می‌دهد تا تجربه شنیداری خارق‌العاده‌ای را داشته باشید. در واقع به کمک این سیستم در همه قسمت‌های خودرو می‌توانید صدای با کیفیتی را بشنوید. مهندسان این شرکت بری افزایش آرامش کابین و افزایش کیفیت صدای آویاتور تمرکز ویژه‌ای داشته‌اند.

لینکلن آویاتور 2020

به کمک سیستم صوتی لینکلن آویاتور 2020 سرنشینان می‌توانند در حالت استریو بهترین ترکیب صدای بلندگوها را بشوند و در حالت حضار نیز حس بودن در یک کنسرت را تجربه خواهند کرد. همچنین در حالت استیج نیز صدایی 360 درجه‌ای پخش خواهد شد. یکی از مدیران شرکت صوتی Revel در این خصوص بیان کرد:

هنگامی که صدای سیستم صوتی را افزایش می‌دهید، در داخل کابین صدای فوق‌العاده‌ای را خواهید شنید که بدون شک یکی از باورنکردنی‌ترین صداهای تولیدی خواهد بود. در این سیستم موقعیت و تقویت صدا به معنای واقعی کلمه افزایش داده شده است.

لینکلن آویاتور 2020

در بالای سر سرنشینان اول و دوم صندلی‌ها بلندگوهای دوال 40 میلی‌متری تعبیه شده است که در مجموع تعداد آن به 8 می‌رسد. در درها و عقب خودرو نیز بلندگوهایی نصب شده است. سیستم صوتی Revel اولتیما با قابلیت کلاری فای نیز عرضه خواهد شد که می‌تواند جزئیات صدای گم شده در موزیک کمپرس شده را بازسازی کند. برای افزایش کیفیت صدا، طراحان شیشه جلو آکوستیک را برای خودرو لینکلن آویاتور 2020 در نظر گرفته‌اند و در زیر بدنه و زیر قوس چرخ‌ها نیز محافظ‌های آکوستیک نصب شده است.

لینکلن آویاتور 2020

مهندسان شاسی را نیز به گونه‌ای تنظیم کرده‌اند که صداهای بیرونی را به داخل کابین منتقل نکند. همچنین میان سرنشین‌ها و قسمت موتور نیز موانعی قرار گرفته است تا از ورود لرزش‌ها و صداها به کابین جلوگیری کند. مدیر Revel در پایان خاطرنشان کرد برای نخستین بار خواهد بود که چنین صدایی از این سیستم می‌شنوید و من این را تضمین می‌کنم که شگفت‌زده خواهید شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدر بی ریخته
    فقط تسلا