قابلیت امنیتی جدید فایرفاکس

قابلیت امنیتی جدید فایرفاکس از شما در برابر اسکریپت‌های استخراج ارز دیجیتالی محافظت می‌کند

موزیلا به لطف قابلیت امنیتی جدید فایرفاکس از کاربران در برابر نفوذ اسکریپت های استخراج ارز دیجیتالی و ردیابی فعالیت‌ها، محافظت خواهد کرد.

موزیلا با قابلیت امنیتی جدید فایرفاکس که به تازگی آن را به مرورگر اینترنتی خودش افزوده است، از کاربران در برابر اسکریپت های استخراج ارز دیجیتالی و ردیابی فعالیت‌ها محافظت خواهد کرد.

فواید قابلیت امنیتی جدید فایرفاکس

موزیلا برای تامین نیازهای امنیتی کاربران مرورگر فایرفاکس با شرکت Disconnect همکاری می‌کند. این شرکت نرم افزاری قابلیتی را برای فایرفاکس فراهم کرده تا جلوی شرکت‌هایی که موفق به دور زدن این مرورگر و ردیابی فعالیت‌های کاربران می‌شدند را بگیرد. حال این قابلیت جدید در نسخه‌های Nightly 68 و Beta 67 فایرفاکس موجود است.

با توجه به پیش‌گیری از ردیابی فعالیت‌های آنلاین بر اساس اثر انگشت کاربر، این راه حل جدید تمام روزنه‌هایی که ممکن است اطلاعات شما توسط آن‌ها ردیابی شود (از وضوح نمایشگر گرفته تا سیستم عامل، موقعیت مکانی و غیره) را می‌بندد تا مرور هر نوع وب را به روش بهینه شده‌ای تجربه کنید.

قابلیت امنیتی جدید فایرفاکس در مورد اسکریپت‌های استخراج ارز دیجیتالی نیز راه حل تازه‌ای را ارائه می‌کند. به لطف این قابلیت، سایت‌های سودجو دیگر نمی‌توانند با مکیدن قدرت پردازنده‌ی کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ شما، علاوه بر استخراج ارز دیجیتالی، باعث کند شدن سرعت عملکرد کلی سیستم و خالی شدن سریع شارژ باتری آن نیز شوند.