کوپا T210

وضعیت کراس اوور چینی کوپا T210 در بازار ایران چگونه خواهد بود؟

کوپا T210 یکی از فول‌آپشن‌ترین کراس اوورهای چینی بازار ایران محسوب می‌شود که شرکت ریگان خودرو و شهر خودرو آن را به بازار عرضه می‌کنند، اما این دو شرکت برای مونتاژ این خودرو با مشکلات زیادی مواجه شدند و از تحویل به موقع این خودروها ناتوانند.

شرکت ریگان خودرو به عنوان نماینده رسمی کراس اوور چینی کوپا T210 توانست به کمک شهر خودرو حدود 1500 دستگاه از این خودرو را در سال 1397 به بازار عرضه کند. این خودرو جزو فول‌آپشن‌ترین خودرو مونتاژ در داخل کشور به‌شمار می‌رود که در منطقه تجاری بم تولید می‌شود. اواخر سال 97 شاهد انتشار تصاویری از مراسم افتتاح خط تولید اختصاص ریگان خودرو در منطقه ارگ تجاری بم بوده‌ایم که انتظار می‌رفت تولید کوپا T210 همچنان ادامه داشته باشد، اما در اوایل سال 1398 کارشناسان شهر خودرو به مشتریان این خودرو اعلام کردند در حال حاضر امکان تحویل کراس اوورهای چینی کوپا T210 وجود ندارد.

کوپا T210

سرنوشت مشتریان کراس اوور چینی کوپا T210

شرکت ریگان خودرو با ارسال پیامی به مشتریان خود به آن‌ها اعلام کرد در آینده‌ای نزدیک به جای تحویل مدل فعلی خودرو کوپا T210، مدل فیس لیفت شده و با امکانات جدیدتر به آن‌ها تحویل داده می‌شود. البته هنوز جزئیاتی از مدل فیس لیفت شده این خودرو از سوی شهر خودرو و ریگان خودرو منتشر نشده است. احتمالا شرکت ریگان خودرو قصد دارد با همکاری شرکت چینی کوپا، تغییراتی را بر روی این کراس اوور ایجاد کند.

کوپا T210

ریگان خودرو و شهر خودرو در سال 97 بدون سروصدا فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند که چنینی موضوعی نشان می‌دهد این دو شرکت تصمیم دارند در تولید خودرو اقدام‌های مثبتی را انجام دهند؛‌ برای مثال این دو شرکت کارخانه سناباد خودرو خراسان را خریداری کرده‌اند که به عنوان خط تولید شهر خودرو محسوب می‌شود و مراحل ابتدایی تست‌های فنی محصولات لندویند و JMC در حال انجام است. از این رو انتظار می‌رود این دو شرکت علاوه بر عرضه خودرو کوپا T210، تولید و عرضه محصولات دو برند چینی دیگر را نیز در دستور کار قرار دهند.

مشکلات تولید کوپا T210

در حال حاضر شرکت ریگان خودرو نیز برای تولید کوپا همانند سایر مونتاژکاران چینی با مشکلات زیادی مواجه شده است و می‌بایست تا تعیین تکلیف تبادل مادلی میان ایران و چین منتظر ماند. این کراس اوور چینی در زمان ورود به ایران مورد استقبال قرار گرفت و شرکت ریگان خودرو آن را در تیپ‌های مختلف به صورت مونتاژی به مشتریان عرضه می‌کند. کراس اوور چینی کوپا T210 در حال حاضر در بازار ایران با قیمت 380 میلیون تومان معامله می‌شود.

کوپا T210

مشخصات

این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 150 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور به کمک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مدل پرچمدار کوپا T210 از امکانات متعددی چون سنسور نور و باران، رادار خطی و نقطه کور، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، آینه حساس به نور، شارژ بدون سیم موبایل، سامانه PM2.5، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، کالیبراسیون اتوماتیک چراغ‌های جلو، تنظیم حالت رانندگی و قابلیت شخصی سازی خودرو، چراغ‌شوی، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، تریم داخلی چرم، سقف پانارومیک، صفحه آمپر تمام دیجیتال، صندلی برقی جلو، گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم صندلی شاگرد از عقب، در صندوق برقی، دوربین 360 درجه و کروزکنترل بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اتفاقا فیس جلو وعقب کوپا بسیار خلاقانه و زیبا با کنتراست عالی طراحی شده ضمنا با شرکت پورشه و فولکس و آئودی کاملا موضوع هماهنگ شده….
    خودروی بسیار زیبا وخوبیه… هیچگونه گستاخی صورت نگرفته دوست عزیزبلکه با فکر ودقت انجام شده
    من تیپ فلگشیپ رو خریدم و واقعا از هر حیث عالیههه

  2. کپی گستاخانه از کاین