اولین تریلر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را تماشا کنید

سال گذشته، استودیوی ریسپاون اولین جزئیات پروژه جنگ ستارگان جدای: فالن اوردر را منتشر کرد و حال اولین ویدیوی این بازی از راه رسیده است. تریلر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در ادامه مشاهده کنید.

با انتشار بازی Apex Legends از سوی استودیوی ریسپاون، تقریبا تمام نگاه‌ها در چند ماه اخیر به سوی آن جلب شده بود و حتی بسیاری فراموش کردند که این استودیو در حال ساخت عنوانی از مجموعه جنگ ستارگان است. اوایل این هفته اولین تصویر هنری بازی مصادف با جشن سالگرد جنگ ستارگان منتشر شد و حالا اولین تریلر سینمایی کامل بازی در دسترس طرفداران قرار گرفته است.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

ما تا پیش از این می‌دانستیم که بازی جنگ ستارگان جدای: فالن اوردر داستان‌‌محور است و تمرکز اصلی‌اش بر روی بخش تک نفره خواهد بود و با پخش این تریلر حالا می‌دانیم دقیقا با چه چیزی رو به رو خواهیم شد. داستان بازی پس از اتفاقات فیلم جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت جریان دارد و داستان یکی از جدای‌‌های زنده مانده از دستور 66 امپرور (دستور از بین بردن تمامی جدای‌ها) را روایت می‌کند. کل کستیس (Cal Kestis) به یک زندگی معمولی عادت کرده و از دستور امپرور جان سالم به در برده است اما هنگامی که از نیروی فورس خود استفاده می‌کند، مجبور به فرار می‌شود. او باید با تروپرهایی که قصد جان او را دارند، مبارزه کند و البته در این مسیر تنها نخواهد بود.

اولین تریلر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

نقش کل را کامرون موناهان (Cameron Monaghan) بازی می‌کند (بواسطه موشن کپچر) که سریال‌دوستان او را با نقش‌های ایان گلگر در سریال شیملس (Shameless) و جوکر در سریال گاتهام می‌شناسند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order یک عنوان اکشن ماجراجویی سوم شخص بوده و باید دید ریسپاون که معمولا آثار اول شخص می‌سازد، تا چه اندازه در پیاده سازی آن موفق عمل کرده است. ناگفته نماند که کارگردان آن، کسی است که در مجموعه خدای جنگ کار کرده و ساخت خدای جنگ 3 را نیز در کارنامه دارد.

همچنین در این تریلر می‌توانید ببینید که شخصیت اصلی روی دیوار می‌دود و این یکی از امضاهای مجموعه تایتان فال، دیگر بازی بزرگ ریسپاون است که به نظر می‌رسد در این بازی جدید نیز وجود دارد.

در این تریلر تاریخ عرضه بازی نیز مشخص شد. استار وارز جدای در تاریخ 15 نوامبر 2019 (24 آبان 1398) برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی منتشر می‌شود.