دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو

امتیاز دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو در DxOMark کمتر از رقبا است!

دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) بر خلاف دوربین‌های پشتی خودش٬ نمی‌تواند رقبای پرآوازه‌ی بازار را شکست دهد. این گوشی در آزمون‌های سایت DxOMark امتیازی کمتر از گلکسی اس 10 را ثبت کرده است.

گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو٬ پرچمدار جدید غول گوشی‌سازی چینی است که ماه گذشته همراه نسخه اصلی پی 30 در پاریس معرفی شد. این گوشی به تازگی در آزمون‌های سایت DxOMark شرکت کرده است. ظاهرا دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو امتیاز 89 را از این سایت کسب کرده است. به طور خاص٬ امتیاز بخش عکاسی این دوربین 90 و بخش فیلمبرداری آن 89 است. با این امتیاز٬ ما باید پرچمدار جدید هواوی را در رده‌ی چهارم برترین دوربین سلفی گوشی‌های بازار قرار دهیم.

امتیاز دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو در DxOMark

دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با امتیاز 96 در صدر جدول است که گوگل پیکسل 3 و گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز با امتیاز 92 آن را دنبال می‌کنند. حالا امتیازی که دوربین سلفی هواوی پی 30 پرو کسب کرده٬ آن را به رده‌ی پایین‌تر این گوشی‌ها می‌برد.

این گوشی به یک نمایشگر 6.47 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع OLED خمیده مجهز است که در بالای آن یک بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی قرار دارد. این گوشی فاقد اسپیکر حفره‌هایی در بالای صفحه خود برای روگوشی است٬ در عوض به فناوری Acoustic Display مجهز شده که صداها را با استفاده از امواج مغناطیسی مستقیما از خود نمایشگر ساطع می‌کند.

در زیر قاب٬ این گوشی از تراشه‌ی هشت هسته‌ای کایرین 980 ساخت هواوی قدرت می‌گیرد که با 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه خواهد بود. البته اگر این فضا برای شما کافی نیست٬ شما می‌توانید به لطف کارت‌های حافظه NM Card هواوی٬ فضای ذخیره‌سازی این گوشی را ارتقاء ببخشید.

اما در بخش دوربین٬ چهار سنسور را می‌توان در قاب پشتی هواوی پی ۳۰ پرو یافت. این دوربین‌ها شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی فوق عریض ٬f/2.2 یک سنسور 40 مگاپیکسلی عریض ٬f/1.6 یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو f/3.4 با زوم 5 برابری و یک سنسور تشخیص عمق ToF می‌شوند. در جلوی گوشی نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با بهره‌گیری از +HDR مبتنی بر هوش مصنوعی قرار دارد.

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های P30 Pro می‌توان به تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه اشاره کرد که کمپانی ادعا می‌کند 30 درصد سریع‌تر از نسل پیشین خود عمل می‌کند. این گوشی همچنین اجرا کننده‌ی رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه‌ی اندروید 9 پای است و از یک باتری 4,200 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد که با فناوری شارژ سریع 40 وات شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هاوایی با این همه تبلیغاتو سرو صدا باز بین انرویدی ها هیچ پخی نیست که

  2. چه دوربین اصلی چه دوربین سلفی،اس 10 پلاس رو بهترین میدونم و بیشتر قبولش دارم البته خدا کنه 10 5G رو هم بررسی کنه عالی میشه،توی تست های صفحه نمایش هوآوی پی ۳۰ پرو کیفیتش معمولی انتخاب شده و گفتن کیفیتش خیلی از اس 10 پایین تره،توی پردازنده هم کارین 980 هیچ حرفی در مقابل 9820 و 855 نداره،طراحیش هم واقعا دلچسب نیست و تکراری و جلوش تقلید از نوت 8 و نوت 9 سامسونگه،برای همین اصلا اصلا یه ضرر بزروی هست که بخوای این گوشی رو بخری وقتی بین 4 تا 6 ماه بعدش 35 درصد افت سرعت پیدا میکنه.