گوشی ریلمی 3 پرو

انتشار نمونه تصویری از دوربین ریلمی 3 پرو

مدیرعامل برند ریلمی که در روزهای اخیر، مانور زیادی روی محصول تازه‌ی کمپانی داده بود؛ حالا نمونه عکس گرفته شده با دوربین ریلمی 3 پرو (Realme 3 Pro) را نیز منتشر کرده است تا توانایی این گوشی هوشمند در عکاسی شبانه را به رخ بکشد.

دوربین گوشی های هوشمند، روز به روز در حال بهتر شدن هستند و این به یکی از فاکتورهای اصلی خریداران برای انتخاب محصول دلخواه بدل شده است. به همین دلیل کمپانی های تولید کننده سعی می‌کنند پیش از عرضه گوشی های خود با انتشار نمونه تصاویری، کیفیت دوربین آن‌ها را به رخ بکشند. حالا هم نوبت به برند جانبی کمپانی اوپو رسیده است تا نمونه عکسی را از دوربین گوشی ریلمی 3 پرو منتشر کند.

دوربین ریلمی 3 پرو

این تصویر خوش رنگ و لعاب که جزئیات زیادی را هم در آن می‌توان دید، به خوبی عملکرد دوربین اصلی دستگاه را در شرایط کم‌نور نشان می‌دهد. البته مدیرعامل Realme اطلاعاتی را درباره مشخصات اپتیک ریلمی ۳ پرو به بیرون درز نداده و تنها به انتشار همین عکس از تالار کنسرت شهر شنژن بسنده کرده است.

بر اساس شایعات شنیده شده، دوربین ریلمی 3 پرو به سنسور IMX519 مجهز خواهد بود؛ یعنی همان حسگر تصویری که در وان پلاس 6 تی هم مورد استفاده قرار گرفت. همچنین نتایج اخیر بنچمارک گیک‌بنچ، وجود تراشه اسنپدراگون 710 و حافظه رم 6 گیگابایتی را در گوشی جدید ریل‌می که هفته آینده معرفی خواهد شد، تایید می‌کند.