پرفروش ترین برندهای لپ تاپ

پرفروش ترین برندهای لپ تاپ معرفی شدند

موسسه گارتنر لیستی از پرفروش ترین برندهای لپ تاپ و رایانه‌های شخصی را در سه ماه اول سال 2019 میلادی منتشر کرد که از میان‌ آن‌ها 3 برند با رشد همراه بوده و فروش سایر برندها کاهش پیدا کرده است.

چند سالی است که گوشی های هوشمند به دلیل امکانات پیشرفته خود توانسته‌اند نگاه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. به بیانی دیگر گوشی های موبایل امروزی اکثر نیازهای کابران را تامین می‌کنند و به همین دلیل بازار فروش لپ تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی با رکود بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شده است. در همین رابطه کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری گارتنر پس از بررسی میزان فروش لپ تاپ های شرکت‌های برتر در این حوزه لیستی از پرفروش ترین برندهای لپ تاپ منتشر کردند که از میان‌ آن‌ها 3 برند در سه ماهه نخست سال 2019 با رشد همراه بوده و فروش سایر برندها کاهش پیدا کرده است.

پرفروش ترین برندهای لپ تاپ

بر اساس لیست منتشر شده می‌توان از پرفروش ترین برندهای لپ تاپ و رایانه‌های شخصی در سه ماهه اول سال 2019 به شرکت‌های لنوو با سهم 22.5 درصد، اچ پی با سهم 21.9 درصد، دل با سهم 17.6 درصد، اپل با سهم 6.8 درصد، ایسوس با سهم 6.2 درصد و ایسر با سهم 5.7 درصد در بازارهای جهانی اشاره کرد. در بخشی از این گزارش آمده است در سه ماهه اول سال 2019 آمار فروش لپ تاپ و رایانه‌های شخصی در مجموع حدود 58.5 میلیون دستگاه در بازارهای جهانی بوده است که نشان می‌دهد بازار این محصولات طی سال‌های گذشته و امسال کاهش پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اشغال و ارزون قیمت

  2. لنو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟