تماشا کنید : مقایسه سرعت گلکسی نوت ۴، آیفون ۶ و نکسوس ۶ ، کدام سریعتر است ؟!

وبسایت phonebuff به تازگی یک ویدیو مقایسه جدید میان گوشی های گلکسی نوت ۴، آیفون ۶ و نکسوس ۶ منتشر کرده است که همانند آزمایش های پیشین، این بار هم گوشی ها از نظر سرعت باز کردن اپلیکیشن ها مقایسه می شوند.

همانطور که می دانید هر سه این گوشی ها هم اکنون بهترین گوشی های عرضه شده از طرف شرکت هایشان هستند. در یک سو آیفون ۶ از شرکت اپل با پردازنده دو هسته ای A8 همراه با یک گیگابایت رم و در جبهه اندرویدی ها گوشی های نکسوس ۶ و گلکسی نوت ۴ قرار دارند که هر دوی این گوشی ها دارای پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 805 همراه با ۳ گیگابایت رم هستند. تفاوت اصلی دستگاه های اندرویدی، نسخه سیستم عامل و رابط کاربری آنها است. گلکسی نوت ۴ با اندروید کیت‌کت و رابط کاربری سنگین TouchWiz و نکسوس ۶ با اندروید Lollipop (آب نبات چوبی) و رابط کاربری پیش فرض و سبک این سیستم عامل، حاضر شده اند.

Giant-Phablet-War

پیش از این ویدیوی یک آزمایش بین گوشی های گلکسی نوت ۴ و آیفون ۶ نیز منتشر شده بود که گوشی گلکسی نوت ۴ سربلند از آن بیرون آمد. یک نکته جالب توجه این است که گوشی نوت ۴ با اختلاف ۳ ثانیه در آزمایش قبلی پیروز شد اما اینبار این اختلاف به چیزی حدود ۵ ثانیه رسید. حال در نبردی جدید گوشی نکسوس ۶ هم به این میدان آمده است تا خودی نشان بدهد.

همانند آزمایش های پیشین این بار هم گوشی ها قبل از شروع یک بار ری‌استارت شده اند و هر سه این پرچمداران نیز به یک شبکه WiFi مشترک متصل شده اند. پیشنهاد می کنیم این ویدیو را در ادامه ببینید تا با سریع ترین فبلتی که تا کنون ساخته شده است، آشنا شوید.

پی نوشت :

به عقیده شخصی بنده و البته بسیاری از کارشناسان ، اینگونه تست ها ملاک مناسبی برای تعیین سرعت اسمارت فون ها نیست و برای مشخص کردن میزان سرعت هر گوشی آزمایش های بسیار دقیق تر و تخصصی تری نیاز است.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دمت گرم گجی .. من که با سامی نوت چار بیشتر حال کردم …. ^_^

  2. خخخخخخخخخ اپل بدوووووووووووو