بررسی عملکرد عمر باتری ال جی جی 8

عمر باتری ال جی جی 8 ؛ نتایج بررسی و عملکرد در دنیای واقعی

آیا شما هم کنجکاوید بدانید عمر باتری ال جی جی 8 (LG G8) در برابر دیگر رقبا چگونه است؟ ما در این مطلب به بررسی عملکرد باتری گوشی پرچمدار سال 2019 ال جی می‌پردازیم.

شاید LG G8 نظیر محصولات بزرگانی همچون سامسونگ و اپل توجه‌ها را به خود جلب نکرده باشد٬ اما نمی‌توان به سادگی از این گوشی جذاب گذشت. جی 8 همانند گلکسی اس 10 از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد٬ دوربین بسیار جذابی را به خدمت گرفته و قیمت آن نیز با حدود 600 دلار٬ به مراتب مقرون به صرفه‌تر از سایر رقبایش در بازار است. اما عمر باتری ال جی جی 8 چگونه است؟

اول از همه باید به حضور یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی (که البته کاربر نمی‌تواند آن را جدا کند) و پشتیبانی آن از فناوری شارژ بیسیم اشاره کرد. با در نظر گرفتن اندازه‌ی گوشی٬ ظرفیت این باتری روی کاغذ مناسب است. اما این گوشی چقدر می‌تواند با هر بار شارژ شما را از پریز برق بی‌نیاز کند؟

بررسی عملکرد عمر باتری ال جی جی 8

یکی از متخصصان سایت Phonearena بیشتر از یک هفته٬ هر روز از این گوشی استفاده کرده و نتایج تجربه‌ی کار با این گوشی و عملکرد باتری آن در هر بار استفاده‌ی معمولی را یک روز و نیم عنوان کرده است. این استفاده‌ی معمولی شامل دو ساعت استفاده از اسپاتیفای در روز٬ اجرای برخی بازی‌های سبک در حدود 30 دقیقه و نمایش ویدیوهای یوتیوبی در شب‌ها می‌شود. غیرفعال کردن نمایشگر همیشه روشن (Always on Display) می‌تواند عمر باتری دیوایس را بالاتر هم ببرد. پس به طور کلی٬ عمر باتری ال جی جی 8 خوب است و شما نباید نگران تمام شدن زود هنگام آن در استفاده‌ی روزمره‌ی خود باشید.

نتایج عمر باتری ال جی جی 8

بررسی عملکرد عمر باتری ال جی جی 8

Phonearena برای اثبات بررسی‌ها٬ همچنین آزمون‌های مربوط به بنچمارک‌گیری را نیز روی G8 انجام داده است. این همان آزمایش مفیدیست که سال‌هاست سایت مذکور انجام می‌دهد و به لطف همان عمر باتری گوشی جدید ال جی را با سایر گوشی های هوشمند٬ چه جدید چه قدیمی مقایسه می‌کند.

G8 امتیازی کمتر از متوسط پرچمداران سال 2019 را دریافت کرده است. با 7 ساعت و 30 دقیقه٬ این گوشی شاید کمی بیشتر از گلکسی اس 10 عمر کند٬ اما به وان پلاس 6 تی یا آیفون ایکس آر نمی‌رسد.

زمان شارژ ال جی جی 8

بررسی عملکرد عمر باتری ال جی جی 8

دیگر بخش مهم٬ مدت زمان شارژ باتری این گوشی خواهد بود. گوشی G8 از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و یک شارژر سریع سیمی نیز داخل جعبه‌ی گوشی قرار دارد. البته سرعت شارژ سریع این گوشی رکوردشکنی نمی‌کند. 1 ساعت و 40 دقیقه زمان نیاز است تا ظرفیت باتری این گوشی به طور کامل شارژ شود.

دیگر قابلیت مفید پرچمدار جدید ال جی٬ پشتیبانی از شارژ بیسیم است. البته یک شارژر بیسیم داخل جعبه‌ی گوشی قرار ندارد٬ اما آن با هر شارژر بیسیم Qi که در بازار قرار دارد سازگار است و تجربه‌ی شارژ‌ خوبی را ارائه می‌کند.۸

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پیش فروش گلکسی فولد در آمریکا آغاز شده،
    Samsung Galaxy Fold
    گوشی تاشو و خلاقانه سامسونگ، آغاز گر فصلی جدید در دنیای گوشی های هوشمند است.
    ویدیوی جعبه گشایی هم اومده بیرون.
    پوشش بدید.