سری آنر 20

تاریخ معرفی سری آنر 20 اعلام شد؛ دو گوشی هوشمند که با توپ پر در راهند

هر ساله دو یا سه ماه پس از معرفی پرچمداران هواوی، آنر از گوشی های جدید خود پرده‌برداری می‌کند. امسال هم از این قاعده مستثنی نیست؛ چرا که برند جانبی هواوی، برگزاری مراسم رونمایی از سری آنر 20 (Honor 20) در تاریخ 31 اردیبهشت را قطعی کرده است.

معمولا آنر تنها به عرضه‌ یک پرچمدار در نیمه اول سال بسنده می‌کند؛ کمااینکه پارسال گوشی آنر 10 را ملاقات کردیم و در سال‌های قبل‌تر هم، شاهد عرضه آنر 9 و آنر 8 بودیم. اما به نظر می‌رسد که امسال، کمپانی چینی قصد معرفی دو مدل از سری آنر 20 را دارد.

نخستین مدل که مستقیما جانشین آنر ۱۰ خواهد شد، باید آنر ۲۰ نام داشته باشد. احتمالا این گوشی هوشمند از همان تراشه پرچمداران هواوی قدرت می‌گیرد و صفحه نمایشی بزرگ با حاشیه‌های باریک و بریدگی ناچ خواهد داشت. در صورت تجهیز به تراشه کایرین 980، وجود دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن هم محتمل است.

سری آنر 20

اما مدل دوم باید یک محصول کاملا جدید با نام احتمالی آنر 20 پرو و دارای اشتراکاتی با هواوی پی 30 پرو باشد. طبق اطلاعات درز کرده، چیدمان دوربین‌های عقب دستگاه برعکس پی ۳۰ پرو خواهد بود تا این، وجه تمایز دو گوشی در نگاه نخست باشد. همچنین با توجه به قیمت پایین‌تر محصولات Honor، وجود نمایشگری با لبه‌های خمیده در آنر ۲۰ پرو دور از ذهن است؛ ولی تراشه کایرین 980 را باید در فهرست مشخصات این گوشی نیز ببینیم.

با وجود اینکه آنر 20 و Honor 20 Pro اکثر اجزای خود را از گوشی های هواوی به ارث خواهند برد؛ اما چند تفاوت کلیدی نیز مورد انتظار است. مخصوصا در مورد سنسورهای دوربین که احتمالا دستگاه‌های آنر از این لحاظ، به پای پسرعموهای خود نخواهند رسید. البته تیزر تبلیغاتی سری آنر 20 که به کیفیت بالای عکاسی در شب اشاره دارد و چه بسا این گوشی ها، پا جای پای سری هواوی P30 بگذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*