قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت محصولات مدیران خودرو در نمایندگی 30 میلیون بیشتر از نرخ بازار است!

با توجه به افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو، این خودروساز برخی از محصولات خود را با قیمت 30 میلیون بیشتر از نرخ بازار به فروش می‌رساند و به نوعی در حال گران‌فروشی است.

در طول سال گذشته قیمت خودرو توسط خودروسازان داخلی به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد که از جمله دلایل آن می‌توان به افزایش نرخ ارز و مشکلات تامین قطعات توسط خودروسازان اشاره کرد، اما این روند افزایش قیمت نجومی همچنان ادامه دارد و بازار خودرو را ملتهب می‌کند. اخیرا وزارت صنعت، معدن و تجارت مصوبه‌ای را صادر کرد که خودروسازان داخلی می‌بایست بر اساس آن قیمت محصولات خود را بر اساس 5 درصد از کمتر از نرخ حاشیه بازار به فروش برسانند، اما شواهد حاکی از آن است که محصولات مدیران خودرو با قیمت 30 میلیون بیشتر از نرخ بازار به فروش می‌رسد.

افزایش قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت برخی از محصولات مدیران خودرو که در سایت این شرکت درج شده است نشان می‌دهد خودرو ام وی ام ایکس 22 اسپرت اکسلنت و خودرو ام وی ام ایکس 33 اسپرت به ترتیب 27 میلیون تومان و 20 میلیون تومان گران‌تر از نرخ‌های بازار توسط مدیران خودرو به فروش می‌رسند. مدیران خودرو قیمت ام وی ام ایکس 22 اکسلنت را 167 میلیون تومان اعلام کرد و برای خودرو ام وی ام ایکس 33 اسپرت نیز قیمت 193 میلیون و 300 هزار تومان را در نظر گرفته است، اما خودرو MVM X22 اکسلنت اسپرت در بازار 140 میلیون تومان قیمت دارد و خودرو MVM X33 اسپرت نیز با قیمتی حدود 173 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. از این رو این سوال مطرح می‌شود چرا نهادهای نظارتی به خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت با این گران‌فروشی آشکار برخورد نمی‌کنند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دقیقا.منم زنگ زدم نماینگی مرکزیشون گفتم مگه چ خبره دلار که الان چهار ماه قیمتش ثابت مونده چرا شما هر ماه ده ملیون میزارید رو قیمت ماشیناتون میگه تصویب کردیم که این قیمت باشه منم گفتم آره دیگه سر گردنه است و مملکت هم بی صاحب بکش روش

  2. مدیران خودرو
    اسمووو 😁