پرینتر دستی Ricoh Handy

پرینتر دستی Ricoh Handy را روی کاغذ بکشید تا برایتان چاپ کند!

پرینتر دستی Ricoh Handy با قیمتی کمتر از 130 دلار معرفی شد. این پرینتر را به راحتی روی هر سطحی که خواستید بکشید تا متن، عکس یا بارکد دلخواهتان را روی آن چاپ کند.

ریکو یک شرکت چند ملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که پرینترهای آن در دنیا مطرح هستند. این شرکت به تازگی از پرینتر جدیدی پرده برداری کرده که می‌تواند انقلابی در صنعت چاپ ایجاد کند. کافیست پرینتر دستی Ricoh Handy را روی کاغذی که می‌خواهید چاپ شود بکشید تا نوشته، عکس و یا کد QR را به راحتی برای شما چاپ کند.

پرینتر دستی Ricoh Handy

وزن پرینتر دستی Ricoh Handy فقط 315 گرم است که اجازه می‌دهد استفاده و حمل آن آسوده‌تر باشد. این پرینتر خیلی راحت می‌تواند روی کاغذ، لیبل، کارت پستال، پاکت، لباس، کفش و غیره چاپ کند. برخلاف اغلب پرینترهای بازار، هندی پرینتر می‌تواند کدهای QR و عکس‌های گرافیکی را در کمترین زمان ممکن روی سطح دلخواه شما چاپ کند.

جوهر این پرینتر همچنین در برابر آب مقاوم است و از مکانیزمی برای خشک کردن سریع جوهر پخش شده استفاده می‌کند تا خیلی برای استفاده از سطح چاپ شده‌ی خود منتظر نمانید. این پرینتر از وضوح 600 در 600 dpi پشتیبانی می‌کند و می‌توانید بدون توقف، 2 ساعت از آن استفاده کنید.

به لطف اپلیکیشن رسمی موبایلی سازنده، استفاده از این پرینتر دستی بسیار ساده است. کاربران می‌توانند آن را دانلود کرده تا پیش از چاپ، ورودی نوشته و دیگر گزینه‌ها را تنظیم کنند. در این جا دو حالت چاپ به نام‌های اسکرول و اسلایدی وجود دارد. حالت اسکرول برای استفاده از پرینت به صورت عمودی از چپ به راست یا بالعکس استفاده می‌شود که گزینه‌ی خوبی برای پرینت نوشته، بارکدها و کدهای QR است. در آن سمت حالت اسلایدی برای پرینت عکس‌ها مناسب است.

پرینتر دستی Ricoh Handy

این پرینتر همچنین قابلیت‌های سودمندی را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند آن را به سادگی روی سطح مورد نظر قرار دهند تا عملیات چاپ روی آن انجام شود. علاوه بر این، جایگزین کردن جوهر آسان است و یک تسمه‌ی چرمی، حمل این پرینتر را سهل و آسان کرده است.

قیمت پرینتر دستی Ricoh Handy

پرینتر دستی ریکو در سه رنگ مختلف سفید، خاکستری و قرمز تیره و با قیمت 128 دلار از 17 امروز به فروش خواهد رسید.