دوربین مدار بسته

معرفی برندهای مختلف دوربین مدار بسته

در دهه‌های اخیر شرکت‌های مطرحی به ساخت برندهای مختلف دوربین مداربسته پرداخته‌اند و با توجه به کاربردی بودن دوربین های مدار بسته رشد چشمگیری در همین زمان کم در تولیدات و برندهای مختلف ایجاد شده که نمونه‌های زیادی از دوربین های مدار بسته قابل کنترل از راه دور و هوشمند وارد بازار شده است.

پیش‌بینی می‌شود بازار دوربین های مدار بسته در سال 2018 تا 2022 با رشد 13 درصدی همراه خواهد بود که به ارزش بیش از 25 بیلیون دلار تبدیل می‌شود و باز هم انتظار می‌رود که میزان استفاده از دوربین های مدار بسته در سازمان‌های دولتی و حتی منازل شخصی افزایش پیدا کند و همه این‌ها به خاطر تغییر در سبک زندگی و نیاز به نظارت امنیتی است.

تولیدکنندگان دوربین های مداربسته زیادی در بازار وجود دارند که طیف وسیعی از دوربین های مدار بسته را ارائه می‌دهند. این تولیدکنندگان معمولا آموزش نصب دوربین مدار بسته برند خود را در معرض عموم قرار نمی‌دهند و برای نصب و تنظیمات آن‌ها می‌بایست در یک دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته شرکت نمود. در ادامه ما شما را با برندهای مختلف دوربین مدار بسته در جهان آشنا خواهیم کرد.

سامسونگ

سامسونگ یکی از برجسته‌ترین تولیدکنندگان دوربین مدار بسته در جهان است و این شرکت در سال 1985 تاسیس شد و به عنوان بهترین و برترین برند در بازار دوربین های مدار بسته شناخته شده است. سامسونگ نه تنها یک شرکت پیشرو در زمینه دوربین های مدار بسته در آسیا است بلکه دارای سهم بزرگی در بازار بین‌المللی است.

دوربین مدار بسته

سانایو

سانایو یکی دیگر از شرکت‌هایی است که با چند نوع دوربین مدار بسته و چند سیستم دوربین امنیتی توانسته است جزو برترین برندهای دوربین مداربسته در جهان شود. این شرکت در سال 1947 تاسیس شد و در سال 1950 معرفی شد. سانایو جزو بهترین برندهای دوربین مدار بسته است و دفتر مرکزی آن در اوزاکا ژاپن است. در سال 2009 پاناسونیک 50 درصد سهام این شرکت را به مبلغ 4.5 میلیارد دلار خریداری کرد.

سونی

سونی یکی دیگر از برندهای دوربین مدار بسته مشهور در جهان است که در سال 1946 توسط ماسارو ایبوکا و اکوی ماروتا تاسیس شد. دوربین‌های این برند به طور قابل توجهی مورد توجه افراد سراسر جهان قرار گرفت. شرکت سونی متعلق به توکیوی ژاپن است.

دوربین مدار بسته

ای وی تک

ای وی تک جزو بهترین برندهای دوربین مداربسته تایوانی است. این شرکت در سال 1996 در تایوان تاسیس شد. ای وی تک دارای یک بازار قوی در ایالات متحده است و بزرگترین مصرف‌کننده این برند پس از چین است.

زیکوم

برند دوربین مدار بسته زیکوم در سال 1994 شروع به کار کرد و این شرکت در بمبئی هند واقع شده است. زریکوم یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه دوربین های مدار بسته امنیتی در هند با سهام بازار در حال رشد است.

پاناسونیک

پاناسونیک برند بسیار مشهوری است که همه ما نام آن را شنیده‌ایم. پاناسونیک در سال 1918 توسط ماتسوشیتا کونوسوکه تاسیس شد. این شرکت در اوزاکا ژاپن واقع شده است و یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دوربین مدار بسته است و حضور گسترده و جهانی در بسیاری از کشورها دارد.

دوربین مدار بسته

هانی ول

هانی ول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در ایالات متحده آمریکا است که انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار را ارائه می‌دهد. این شرکت در سال 1906 توسط مارک هانی ول تاسیس شد و در نیوجرسی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. هانی ول با ارائه سرویس‌ها و خدمات عالی خود به سراسر جهان جزو بهترین برندهای دوربین مدار بسته شناخته شده است.

ال جی الکترونیک

ال جی الکترونیک در سال 1958 در سئول کره جنوبی تاسیس شد. ال جی الکترونیک اولین رادیو، تلویزین، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و سیستم تهویه مطبوع کره جنوبی را تولید کرد. این برند در حال حاضر در تمام دنیا شناخته شده است.

دوربین مدار بسته

اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک یکی از مشهورترین برندهای دوربین مدار بسته در فرانسه است. این شرکت در سال 1836 و در رئال مالمیزون فرانسه تاسیس شد. اشنایدر الکتریک دارای بازار قوی در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی است.

آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته فن آموزان با اساتید مجرب و کارگاه‌های پیشرفته آماده ارائه آموزش‌های لازم به علاقه‌مندان در این زمینه می‌باشد. کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته به صورت 100 درصد عملی و ویژه بازار کار برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02166489523 تماس حاصل نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ما خونمون از این چیزا نمیخاد در میخاد ک نداریم خخخ