بررسی اولیه سامسونگ گلکسی فولد (گجت تی وی)

بعد از جعبه گشایی به سراغ بررسی اولیه گلکسی فولد می‌رویم تا ببینیم سامسونگ چگونه از نبوغ مهندسانش برای خلق اولین گوشی منعطف خود استفاده کرده است. با گجت نیوز همراه باشید.

زمانیکه اولین تبلیغ از کانسپت گوشی منعطف سامسونگ منتشر شد بیشتر شبیه یک رویای بلند پروازانه از این کمپانی کره ای بود. سامسونگ در گذر این سال ها تنها اطلاعات خیلی کمی از روند پیشرفت خود در زمینه طراحی و خلق نمایشگر منعطف به جهانیان نشان می‌داد. سرانجام؛ پس از ۸ سال تلاش مداوم سامسونگ برای خلق نمایشگر منعطف، گلکسی فولد- Galaxy Fold را به عنوان نسل اول و آغاز گر دسته گوشی های منعطف تولید کرد.

گلکسی فولد با قیمت 1980 دلار تنها نمونه گوشی منعطف در جهان نبوده و رقیب هایی دیگری نیز دارد که می‌توان نزدیک ترین رقیب آن را هواوی میت ایکس نامید. از آنجا که هر دوی این گوشی ها نسل اول و آغاز گر دسته گوشی های منعطف هستند، طبیعاتا همراه با نقص هایی چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ رابط کاربری هستند.

وزن گلکسی فولد 263 گرم بوده و قطر آن در حالت بسته برابر 2 عدد گوشی اس 10 پلاس در کنار هم است. سامسونگ در زبان طراحی گلکسی فولد مانند دیگر پرچمداران خود از بدنه شیشه و فلز استفاده کرده، گلکسی فولد همچنین مجهز به 2 نمایشگر 4.6 و 7.3 اینچی در حالت بسته و باز بوده که جنس پنل هر دو داینمیک امولد است. وظیفه خم پذیری گلکسی فولد به یک ردیف لولا در قسمت پشتی و مرکزی گوشی برمی‌گردد. زمانیکه گوشی در حالت بسته قرار دارد توسط یک ردیف آهنربای قوی در هر سمت از گوشی از باز شدن اتفاقی آن جلوگیری می‌کند.

از لحاظ سخت افزاری Galaxy Fold دقیقا مشابه گلکسی اس ۱۰ پلاس بوده و تنها دارای باتری بزرگتر 4380 میلی آمپر ساعتی و 12 گیگابایت رم است. توضیحات بیشتری از گلکسی فولد نمی‌دهیم و شما را به دیدن ویدیوی بررسی اولیه آن دعوت می‌نماییم.

ویدیوی بررسی اولیه سامسونگ گلکسی فولد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تو یک کلام بینظیر…اما حیف که تو ایران حداقل قیمت 30 میلیون تومن رو داره…همین که این اعجوبه رو هم تو کلیپ ببینیم باعث خوشحالی و افتخاره