بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

ردپای بیگانگان فرازمینی و یوفوها در آثار هنری باستانی

ردپای بیگانگان فرازمینی و یوفوها در آثار هنری باستانی بسیار جالب و قابل تامل است. تصاویری که گاه مخفی و گاهی هم بسیار آشکار به موجودات فضایی یا بشقاب پرنده های آنها اشاره دارند!

تصور غالب این است که منشا علاقه بشر به حیات فرازمینی را باید در قرن بیستم جستجو کنیم. در این سده، شاهد رشد ژانر علمی-تخیلی و فرود نخستین انسان‌ها روی کره ماه بودیم. اما آیا واقعا ذهن بشر تنها در عصر مدرن درگیر بیگانگان فرازمینی بوده است؟

به نظر می‌رسد پاسخ منفی باشد؛ زیرا تعدادی زیادی از نقاشی های باستانی را می‌توان یافت که به ارتباط با موجودات فضایی و یوفوها اشاره دارند. در اینجا 20 اثر هنری را جمع‌آوری کرده‌ایم که قرن‌ها پیش از سفر انسان به فضا خلق شده‌اند و شاید سندی بر وجود بیگانگان فرازمینی باشند.

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

یحیای تعمید دهنده (1513 – 1516 میلادی)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

St. John the Baptist

لئوناردو داوینچی به پنهان کردن کدهای مخفی در آثارش مشهور است و تابلوی یحیای تعمید دهنده نیز گواهی بر این ادعاست. همان‌طور که می‌بینید اگر آینه‌ای را در کنار این تابلو قرار دهیم، صورت یک فرازمینی ظاهر می‌شود. آیا این هنرمند در تلاش برای رساندن پیغامی به ما بود؟

سنگ‌نگاره‌های غار چاراما در هند (8000 سال پیش از میلاد)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

باستان شناسان نگاره‌هایی را در این غار کشف کرده‌اند که به نظر می‌رسد بیگانگان فرازمینی را به تصویر کشیده‌اند. حتی پای ناسا هم به بررسی این موضوع کشیده شد تا مشخص شود آیا واقعا فرازمینی ها 10 هزار سال قبل به سیاره ما آمدند؟

دو کشتی هلندی (نامشخص)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

با وجود اینکه نام نقاش و زمان خلق این اثر هنری مشخص نیست؛ اما در آن دو کشتی هلندی را می‌توان دید که به سمت اجسامی شناور در آسمان می‌تازند. با نگاهی دقیق‌تر، چند صورت را هم درون این اجسام کروی می‌توان دید که شاید نشانه‌ای از مشاهده یوفو توسط بشر در آن دوران باشد.

مشاهده یوفو در بیرون کاخ وینزر (1783)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

این نقاشی، روایت‌گر گزارش «توماس سندبای» است که از تراس کاخ وینزر انگلستان، یک جسم آبی رنگ کم‌نور را در آسمان شب رویت کرده بود. طبق توضیحات او، این جسم کروی از ناکجا ظاهر شد و پس از لحظه‌ای مکث، همراه با تغییر مسیر به حرکت خود ادامه داد.

حکاکی مایاها (قرن یکم)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

روی این سنگ حکاکی شده، مردی را می‌بینیم که ظاهرا در حال پرستش یا تسلیم شدن در مقابل یک موجود فضایی است. برخی معتقدند که حکاکی‌های یوفو-مانند قوم مایا، در واقع تجسمی از خدای باستانی آن‌ها بوده است؛ البته نظریه بیگانگان فرازمینی هم طرفداران زیادی دارد.

بشارت همراه با امیدیس مقدس (1486)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

The Annunciation With Saint Emidus

این تابلوی نقاشی اثر هنرمند ایتالیایی کارلو کریولی (Carlo Crivelli) مریم مقدس را مجسم می‌کند؛ پیش از آنکه بداند آبستن شده و عیسی مسیح را به دنیا خواهد آورد. پرتو نوری هم که با او تابیده، هاله‌‌ای از جانب پروردگار است. اما روایت دیگری هم وجود دارد که منشا این نور را به یک یوفو نسبت می‌دهد و نشانه‌ای از اینکه مریم مقدس توسط بیگانگان فرازمینی ربوده شده بود!

تصلیب عیسی (1350)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

The Crucifixion Of Christ

این نقاشی که در صومعه ویسوکی دکانی (Visoki Decani) کوزوو آویخته شده است، به صلیب کشیده شدن عیسی مسیح را نشان می‌دهد. گمان می‌رود اشیایی که در گوشه‌های بالایی دیده می‌شوند، نوعی سفینه فضایی باشند.

غسل تعمید مسیح (1710)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

The Baptism Of Christ

این نقاشی، اثر هنرمند دانمارکی ارت دی گلدر (Aert de Gelder)، غسل تعمید عیسی مسیح را با چهار پرتو نور نشان می‌دهد. برخی باور دارند دیسکی که در آسمان وجود دارد، در واقع یک یوفو است.

مدونا با سَنت جیووانینو (اواخر قرن 15)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

The Madonna With Saint Giovannino

«دومنیکو گرلاندایو» در این اثر، یک شی را در بالای سر مدونا (مریم مقدس) کشیده که برخی آن را یوفو می‌دانند. می‌توان دید که مردی هم به آن شی خیره شده و ظاهرا یک سگ نیز در حال پارس کردن به آن است.

فرشینه‌ی پیروزی در تابستان (1538)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

Triumph Of Summer Tapestry

این پرده نقش‌دار که در بروخه بلژیک بافته شده است، به قدرت رسیدن یک فرمانروا را روایت می‌کند. سه شی عجیب را هم در آسمان نشان می‌دهد که با هیچ‌یک از نمادهای مذهبی شناخته شده، تناسب ندارند.

تابلوی La Tebaide  (اواسط قرن 15)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

La Tebaide

این نقاشی، چند پرده از زندگی راهبانه و البته مصلوب شدن را به تصویر می‌کشد. برخی‌ها آن دیسک قرمز رنگ را ردی از بیگانگان فرازمینی می‌دانند. اما مخالفان این نظریه می‌گویند این شی نوعی کلاه است که در آن دوران، مورد استفاده کاردینال‌ها قرار می‌گرفت.

معجزه برف (1428-1432)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

The Miracle Of The Snow

این اثر توسط «ماسولینو دا پانیکال» کشیده شده است و بارش برف در تابستان داغ ایتالیا را نشان می‌دهد. بسیاری بر این باورند که آن ابرها، معرف چیزی از دنیای بیگانه هستند.

کلیسای سوزان (حوالی قرن 17)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

این اثر هنری که هم‌اکنون در صومعه دومینیکن واقع در شهر سیگشوارا (رومانی) نگهداری می‌شود، آتش‌سوزی یک کلیسا را نشان می‌دهد. در بالای آن، چیزی شبیه به یوفو دیده می‌شود که ظاهرا نقشی در این ویرانی داشته است.

بزرگداشت عشای ربانی (اوایل قرن 17)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

Glorification Of The Eucharist

در این نقاشی که اثر «ونتورا سالیمبنی» است، آن کره جغرافیایی کاملا جلب توجه می‌کند. برخی آن را نشانه‌ای از سفر در زمان و برخی، تمثیلی از آفرینش دنیا می‌دانند. نقش آن دو زایده آنتن مانند هم مورد بحث است.

تصلیب عیسی (حوالی قرن 17)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

The Crucifixion Of Christ

این اثر که در کلیسای جامع شهر سوِتیتسخُوِل (گرجستان) یافت شده است، دو شی پرنده را در دو طرف مسیح، هنگامی که به صلیب کشیده شده بود نشان می‌دهد. برخی این را سندی بر دو رگه بودن عیسی مسیح (زمینی-فضایی) می‌دانند!

سَنت ولفگانگ و شیطان (حوالی سال 1475)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

aint Wolfgang and the Devil

«میشائیل پاچر» در این نقاشی، سَنت ولفگانگ را به تصویر کشیده که ظاهرا در حال کمک گرفتن از یک موجود فضایی برای ساختن کلیسای خودش است.

علائم تصویری مصر باستان (400 سال قبل از میلاد)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

این خطوط تصویری، یک مرد مصری را نشان می‌دهند که پرنده‌ زنده‌ای را به یک فضایی خرقه‌پوش پیشکش می‌کند. احتمالا نوعی پیشنهاد صلح است، پس از هجوم بیگانگان فرازمینی به زمین.

یونه نو چیری – Une No Chiri (سال 1803)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

Une No Chiri

این تصویر چاپ شده در یکی از کتاب‌های قرن نوزدهم، ترسیمی از یک شی واقعی است که ملوانان ژاپنی در سواحل هاراتونوهوما پیدا کردند. طبق توضیحات کتاب، ساختار خارجی این شی از آهن و شیشه بوده است.

نیایش فوپا (1478)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

Foppa Adorazione

این نقاشی یک پیام مخفی را در پس‌زمینه خود جای داده است. مردی را می‌توان دید که روی تپه‌ای ایستاده و به جسم کروی درخشانی نگاه می‌کند. برخی این اثر را یک نقاشی ربانی و جلوه‌ای از باور به حیات فرازمینی می‌دانند.

مونالیزا (1503)

بیگانگان فرازمینی در آثار هنری

Mona Lisa

نمونه‌ای دیگر از وجود پیغام‌های مخفی در کارهای هنری لئوناردو داوینچی، یکی از معروف‌ترین آثار اوست. اگر دو تصویر آینه‌ای از مونا لیزا را کنار یکدیگر بگذارید، صورت یک آدم فضایی را به وضوح خواهید دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

23 دیدگاه

  1. شاید منظور لئوناردو داوینچی از کشیدن این نقاشی این بود که خدایی که ما فرض میکنیم فرازمینی ها هستن و دین رو اونا به وجود آوردن برای جلوگیری از پیشرفت انسان ها؟

  2. خخخخ خوب این ارع راسدم میگیا . اما نه با هر عکسی . با بعضی از عکسها که نقاشش هدف از این کار داشدع باشع وگرنع نمیشع با هر عکسی یه چیزی درآورد. یا تخیل لئونارد داووینچی بودع یا هنر اثری اما معلومه هدف داشدع ازین سبک نصفه کشیدن و میدونسدع در آینده نقاشیاش ممکنه در موزه با شیشه و آینه های زیادی نگه داری بشه و ممکنه عکس نقاشیاش در شیشه های اطراف منعکس شه

  3. میلیاردها ستاره مانند خورشید وجود دارد که میلیونها سیاره مانند زمین دارند که بیشک حیات در ان جریان دارد و ادم فضای هم وجود دارند انها هزاران سال است که ما رامیشناسند وبا حکومت های باستانی رابطه دارند از 4500سال پیش در زمان فراعنه گرفته تا صدر اسلام که در سوره قران از ان به عنوان زوخروف یاد کرده است تا زمان کنونی بادولت های ابر قدت امریکا رابطه دارند واین اشیا نورانی در دل اسمان شب 5% یوفو 95% ساخته دست ابر قدرتها بشقاب پرندهای ضد جاذبه کار میکنند برای سیر در فضا هیچ موتور جت پیشران و جود نندارد واگر از سیستم احتراقی موشک سوخت فسیلی استفاده کنیم یا از جمبو جت های مافوق صوت سوخت انها تمام میشود یا بدلیل نبودن اتمسفر از حرکت باز می ایستندو تا سقف خاصی میتوانند پرواز کنند وگفته میشود در جنگ اخر الزمان از سلاح های استفاده میشود که پیش از ان در هیچ جنگی استفاده نشده است… امیدوارم بعد از این بعث یوفو ها را حاتمه دهد کانال گجت نیوز همان مسائل علمی را ادامه دهد چون کشور ما ایران خیلی تا رسید به ضد جاذب ها anti gravity را دارد با تشکر

  4. داداش بخاطر جذب 4 تا مخاطب، اعتبار سایتتو با این مطالب سطح پائین و مسخره نیار پائین! رو همون اخبار تکنولوژی و علمی متمرکز بشین بهتره به نظرم!

  5. کلیسای سوزان (حوالی قرن 17)
    این نقاشی من رو یاد اتش سوزی کلیسای نوتردام انداخت
    نمیشه این نقاشی ها و اثار هنری رو نشونه ادم فضایی ها دونست چون ذهن انسان بی اندازه خیال پردازه و این خیال پردازی بدون شک روی هنر هم تاثیر میذاره. برای مثال میتونم شیردال(گریفین) رو مثال بزنم: حیوانی با بدن شیر و کله و بال های عقاب و گوش های اسب مانند.
    مثال بالا که مال هزاره ها قبله نشون از تخیلبی اندازه انسان میده. تازه شیردال فقط یه مثال بود هزاران اسطوره و افسانه تخیلی دیگه هم وجود داره و اصلا جای تعجب نیست که در بین این همه موجودات خیالی چند صد اثرم به موجودات فضایی شباهت داشته باشن.
    اما یه نکته مهم:
    اصلا کی گفته موجودات فضایی شبیه اون چیزین که تو کارای داوینچی موجوده؟ شاید به کل این موجودات به یه شکل دیگه باشن که حتی از تخیل ماهم عبور نکرده.
    ذهنیت امروز ما از موجودات فضایی ماحصل خیالپردازی نسل های قبلمون بودن پس جای تعجب نداره که در اثارشون چیزی رو ببینیم که از خودشون به ما رسیده.

  6. البته منظور از موجود فضایی همون جنه

    • جن وجود نداره چون هیچ چیزی واسه اثباتش نیست اگرم باشه این خرافاتی که میگن نیست که واسه اینکه انسان نترنسه مخفیه😂😂😂راستی ما از گل افریده شدیم؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 بیخیال بابا حقیقت رو دریاب ادم فضایی وجود داره اینم از وجود دریا در قمر اروپا مشتری که کلی اب با اکسیژنی بیشتر از اقیانوس های زمین دارن و همینطور وجود کراتی شبیه زمین و وجود باکتری در مریخ

      • انسان از خاک آفریده شده.
        با اینکه مسلمون نیستم. اما قرآن کتاب بی نقصی هست.پیش پا افتاده ترین مثالش اینکه صفحه حرارتی گوشی ها فقط و فقط با پوست انسان کار میکنه.و همچنین با خاک.
        یا همون چیزی که مسلمونا( مذهب شیعه)روش سجده میکنن.(مهر)

  7. داوینچی واقعا یه نابغه اس …

  8. توی خود قرآن خدا صحبت از بودن موجودات زنده توی سراسر عالم کرده که انسان نیستن و با اشاره خدا همه جمع میشن یکجا…
    پس موجودات فضایی هستن اما نه اینایی که اینا دارن به خورد ما میدن!
    به جرات میشه گفت هیچکدوم از اینا بیگانه نبودن، همه برای مردم اون زمان لرد حساب میشدن…
    دستور دهنده ها به مردم و تمدن هایی که در مکان و زمان مختلف زندگی میکردن (مث تمدن مایا ها و مصری ها)یکسان بودن… صورت خوش قضیه بیگانه هستن و این چیزیه که دوست دارن ما برداشت کنیم و باور کنیم!
    باشه ماهم باور کردیم!

  9. خیلی جالب بودازاین مطالب مربوط به فرازمینیها بزارید

  10. در نقاشی aint Wolfgang and the Devil
    اون موجود سم داره
    از طرفی توی مثلاً معماری و ساختن کمک میگیره ؛این چه معنایی میتونه داشته باشه؟!
    آیا این (حرف از موجودات فضایی زدن) مصداق بارز انحراف اذهان نیست؟!

  11. عجیبه ولی آخری خیلی مسخره بود اومدن یه جوری عکسو از دو سمت به هم چسبوندن خب این چه کاریه میشه با همه عکسا اینکارو کرد و بالاخره به یه چیز عجیب رسید

    • خخخخ خوب این ارع راسدم میگیا . اما نه با هر عکسی . با بعضی از عکسها که نقاشش هدف از این کار داشدع باشع وگرنع نمیشع با هر عکسی یه چیزی درآورد. یا تخیل لئونارد داووینچی بودع یا هنر اثری اما معلومه هدف داشدع ازین سبک نصفه کشیدن و میدونسدع در آینده نقاشیاش ممکنه در موزه با شیشه و آینه های زیادی نگه داری بشه و ممکنه عکس نقاشیاش در شیشه های اطراف منعکس شه

  12. واقعا دیگه اینا فکر می کنن مردم جهان به موجودات فضایی اعتقاد دارن ؟ غرب خونخوار با این قصه هاش میخواد مغز هشتاد میلیون مردم انقلابی و اسلامی مارو تسخیر کنه ولی کورخونده . سیلی محکمی بر دهان غرب می کوبیم 🙏👍

    • ربات فیک ساندیس خور 💩💩💩

    • یعنی ۷ میلیارد بقیه جمعیت زمین رو مغزشون آمریکا تسخیر کرده فقط موندیم ما ۸۰ میلیون که امریکا و اسرائیل شب و روز دارن زور میزنن مغزشون تسخیر کنند. اما باید یه چیزو بدونن مغز همه رو تسخیر میکنند ولی تنها کسی رو که نمیتونن مغز جنابعالیه

  13. هیچ موجود فضایی وجود نداره دیگه اینو همه میدونن . غرب استکبار با اون سازمان خیالی ناسا که وجود خارجی نداره به دنبال مشهور کردن خوده کما اینکه داره اشتباهی راه رو میره

    • داداش گلم، توی خود قرآن خدا صحبت از بودن موجودات زنده توی سراسر عالم کرده که انسان نیستن و با اشاره خدا همه جمع میشن یکجا…
      پس اینکه میگی اصلا وجود نداره درست نیست، موجودات فضایی هستن اما نه اینایی که اینا دارن به خورد ما میدن!
      به جرات میشه گفت هیچکدوم از اینا بیگانه نبودن، همه برای مردم اون زمان لرد حساب میشدن…
      دستور دهنده ها به مردم و تمدن هایی که در مکان و زمان مختلف زندگی میکردن (مث تمدن مایا ها و مصری ها)یکسان بودن… صورت خوش قضیه بیگانه هستن و این چیزیه که دوست دارن ما برداشت کنیم و باور کنیم!
      باشه ماهم باور کردیم!

    • mr.ashraf ربات فیک ساندیس خور 💩💩💩💩

  14. خب هر چیزی رو برعکس کنی یه تصویری درست میشه با قرینه ش

    • اصلا اینطورنیست.یعنی هرچیزی روبرعکس کنی تبدیل به تصویرفرازمینی هامیشه. دوست نابغه وکم سواد من رمزنگاری درآثارداوینچی جزئی از نبوغ سرشارش بوده واینکه دردوتابلوی یادشدش دراین مطالب شکل فرازمینی ظاهرمیشه بنظر عقل بالای تو خب این چیزی نیست ولابدتوهم میتونی .خخخخخ خنده داره