چه کسی نقش مستر چیف را در سریال هیلو (Halo) بازی خواهد کرد؟

سری Halo یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ، به زودی به دنیای تلوزیون خواهد آمد. اما سوال این است که چه کسی نقش مستر چیف مشهور را در سریال هیلو بازی خواهد کرد؟

شبکه کابلی شوتایم (Showtime) مدتی است که توسعه سریال هیلو را آغاز کرده و آن‌ها سرانجام بازیگر مورد نظرشان را برای نقش اصلی پیدا کرده‌اند.

طبق اعلام این شبکه، پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) نقش مستر چیف را در این سریال مورد انتظار بازی ‌می‌کند. سریال Halo قرار است داستان‌های عمیق شخصی را با اکشن، ماجرایی و یک چشم انداز خلاقانه از آینده تلفیق کند. داستان در قرن 26 جریان خواهد داشت، جایی که مستر چیف به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین جنگجویان کره زمین و تنها امید انسان‌ها برای رسیدن به رستگاری، از سوی کاوننت (Covenant)، به سوی تباهی سوق داده می‌شود. کاوننت گروهی متشکل از موجودات فضایی سیارات مختلف است که پیمان بسته‌اند تا بشریت را نابود کنند.

سریال هیلو

یرین ها (Yerin Ha) بازیگر گمنام استرالیایی، قرار است نقش یک شخصیت جدید را در دنیای هیلو بازی کند. شخصیت او یک دختر 16 ساله بی باک است که در یک زمان سرنوشت‌ساز با مستر چیف ملاقات می‌کند. یرین ها پس از یک جستجوی جهانی، برای این نقش انتخاب شده و باید دید تا چه اندازه می‌تواند به موفقیت این سریال کمک کند.

همان طور که ذکر شد سریال هیلو اقتباسی از مجموعه بازی محبوبی به همین نام است که تاکنون 77 میلیون نسخه از آن به فروش رفته و در مجموع بیش از 6 میلیارد دلار درآمد داشته است! شبکه شوتایم سریال را با همکاری استودیوی سازنده بازی، 343 اینداستریز (343 Industries) می‌سازد و تهیه کنندگی آن بر عهده استیون اسپیلبرگ خواهد بود. فیلمبرداری سریال از فصل پاییز در کشور بوداپست آغاز می‌شود.

سریال هیلو

پابلو شرایبر در سریال خدایان آمریکایی

پابلو شرایبر، برادر لیو شرایبر (نقش اصلی سریال ری داناوان) تاکنون نامزد جوایز امی و جوایز تونی شده و در آثاری همچون نارنجی مد جدید است، خدایان آمریکایی، علف (Weeds) و وایر به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین با کارگردانان مشهوری همچون وودی آلن، جاناتان دمی، مایکل بی و دیمین شزل همکاری داشته و در فیلم‌هایی همچون 13 ساعت، کمینگاه دزدان (Den of Thieves) و آسمان‌ خراش نقش آفرینی کرده است. پابلو شرایبر شاید یک چهره درجه یک سینمایی نباشد اما برای سریال دوستان چهره آشنایی به حساب می‌آید.

سریال هیلو هنوز تاریخ پخش ندارد اما انتظار می‌رود که در سال 2020 پخش خود را آغاز کند.