دوربین آیفون ایکس اس

اپل توانایی‌های دوربین آیفون ایکس اس را به رخ رقبا کشید

دوربین آیفون ایکس اس توانایی‌های بی‌نظیری برای فیلم برداری دارد. اپل با انتشار یک ویدیوی حرفه‌ای ضبط شده با استفاده از دوربین آیفون Xs این موضوع را به اثبات رساند.

گوشی های هوشمند قادر به ثبت ویدیوهایی حرفه‌ای هستند، اما متاسفانه کاربران عادی نمی‌توانند از تمامی ظرفیت دوربین آن‌ها به خوبی بهره ببرند. توان واقعی دوربین یک گوشی، چه در بخش عکاسی و چه در بخش فیلم برداری، زمانی مشخص خواهد شد که یک فرد حرفه‌ای، با استفاده از آن اثری هنری ایجاد کند. بعد از ساخت فیلم کوتاه Detour با استفاده از دوربین آیفون 7 اپل این مرتبه نوبت به ساخت یک فیلم حرفه‌ای دیگر با استفاده از یک گوشی آی او اسی رسید.

اپل با هدف نمایش قدرت طبیعت، ویدیویی جدید که با استفاده از یک گوشی آیفون ساخته شده است را چندی پیش منتشر کرد. این اثر «با مادر درگیر نشو» (Don’t mess with Mother) نام دارد. این شرکت توانست از طریق ترکیب فریم‌های به ثبت رسیده از حیوانات و تایم لپس‌های زیبا، توانایی دوربین‌های گوشی های آیفون در بخش فیلم برداری را به رخ رقبا بکشد. البته برای ساخت این ویدیو زمان زیادی صرف شده و سازنده بعد از روزها فیلم برداری، روزها برای ویرایش آن زمان گذاشته است. گفتنی است این ویدیو با استفاده از آیفون ایکس اس ساخته شده است.

جدیدترین ویدیوی دوربین آیفون ایکس اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

17 دیدگاه

  1. اقایی که میگی شیائومی داره دوربین 100 مگا پیکسلی میده بیرون مگه همه ی کیفیت دوربین به تعداد پیکسله لطفا کمی با مطالعه نظر بدید

  2. (اصالت)واژه ایه که واقعا برازنده برند اپل

  3. با مادر درگیر نشو یعنی چی؟؟؟

    • احتمالا منظورش از مادر ، طبیعت و کره زمین بوده(شایدم گایا)

      شاید خواسته این پیام را بده که ما انسان ها بدونیم که مالک جهان نیستیم و خود ما هم بخشی از این طبیعت بزرگ هستیم و ما نبابد با طبیعت جنگ کنیم و نباید طبیعت و جنگل ها را نابود کنیم چون طبیعت و کره زمین مادر ما است و هیچ کس به مادر خود آسیب نمی رساند
      و در این کلیپ سعی شده ، زیبایی های طبیعت ما (شما بخوانید مادر ما) به تصویر کشیده شود


  4. ‌به رخ رقبا میکشد ؟؟؟
    خوشم میاد که دوربینش از دوربین گوشی 450 دلاری شیائومی هم ضعیف تر است

  5. مهر بطلانی بر گوشی های دره پیته چینی و کره ای

    درود به شرفش که همیشه سربلنده و احتیاجی به تبلیغات و دروغ نداره

  6. براووو فوق‌العاده عالى بود!!
    😉