دوربین سه گانه اکسپریا 1

انتشار ویدیوی تبلیغاتی جدید سونی با تاکید بر دوربین سه گانه اکسپریا 1

در ویدیوی تبلیغاتی جدید سونی دوربین سه گانه اکسپریا 1 در کانون تمرکز قرار داشته است. شرکت ژاپنی قدیمی به وسیله این ویدیو، دوربین سونی اکسپریا وان را به رخ رقبا کشاند.

سونی اکسپریا 1 بعد از عرضه در ماه آینده، تبدیل به اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه سونی خواهد شد. بر اساس ویدیوی تبلیغاتی که به تازگی منتشر شده است، اکنون بهتر می‌توانیم درباره توانایی‌های دوربین سه گانه اکسپریا 1 اظهار نظر کنیم.

سنسور اصلی دوربین سه گانه اکسپریا 1 دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 بوده و از لنزی 26 میلی‌متری بهره می‌برد. سنسور دارای لنز 16 میلی‌متری از نوع اولترا واید، به دوربین کمک می‌کند اشیای بیشتری را در قاب تصویر جای بدهد. سنسور تله فوتو، از لنزی 52 میلی‌متری بهره برده و امکان بزرگنمایی تصویر بدون کاهش کیفیت را در اختیار دوربین قرار می‌دهد. در ویدیویی که به تازگی منتشر شده است، به خوبی تفاوت‌ فاصله‌های کانونی لنزهای دوربین سه گانه اکسپریا 1 مشخص می‌شود.

توانایی‌های دوربین سه گانه اکسپریا 1

در این ویدیو، گشودگی دریچه دیافراگم سنسور پشت لنز 16 میلی‌متری اولترا واید برابر f/1.6 عنوان می‌شود، در حالی که با مطالعه مشخصات فنی اکسپریا وان در وب سایت Sony.com، به مقدار f/2.4 برخورد می‌کنیم. از طرفی گشودگی دریچه دیافراگم سنسور اصلی اگرچه در وب سایت f/1.6 بیان شده است، اما در ویدیو با مقدار متفاوت f/2.4 رو به رو می‌شویم! در ویدیوی تبلیغاتی جدید، این دو مقدار به جای یکدیگر اعلام می‌شوند و این صرفا یک اشتباه سهوی بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  2. سونی تک ستاره تکنولوژی.

    جدا از دوربین باکیفیتش نمایشگر 4K OLED HDR اون هست که احتمالاً کیفیت دیوانه واری باید داشته باشه، یعنی سونی دیگه به ایران برنمیگرده اصلا حیف شد واقعا.
    SONY make.belive

  3. والا ما بیشتر جذب اون ساختمون شدیم

  4. دوربین هاس سونی عالیه چ شود اگر سگانه باشه

  5. ایول به این میگن دوربین موبایل در سطح حرفه ای.
    SONY
    ابر تکنولوژی جهان

  6. واقعا خیلی به این گوشی امیدوارم..البته هنوز به نظر میرسه نرم افزار این گوشی اماده نیست…