ال جی ایکس 4 2019 رسما در کره جنوبی معرفی شد

گوشی موبایل ال جی ایکس 4 2019 (‌LG X4 2019) در کره جنوبی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گوشی جدید میان رده ال جی ایکس ۴ بیشتر آشنا شوید.

ال جی از نسل جدید گوشی ایکس ۴ پلاس سال گذشته‌ی خود پرده برداشت. درست همانند مدل سال قبل٬ گوشی ال جی ایکس 4 2019 نیز با نام‌های متفاوتی به بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. پیشتر این گوشی را با نام ال جی کی 40 در آفریقای جنوبی و ال جی کی 12 پلاس در برزیل مشاهده کرده‌ایم و هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد.

مشخصات ال جی ایکس 4 2019

ال جی ایکس 4 2019 با یک نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS اچ دی پلاس و نسبت ابعاد ۱۸:۹ بهره می‌برد. یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فلاش جلویی نیز در اینجا وجود دارد. اما در پشت٬ یک دوربین تک لنزی ۱۶ مگاپیکسلی PDAF با فلاش LED و اسکنر اثر انگشت قرار دارد. زیر قاب٬ پردازنده‌ی هلیو پی ۲۲ قلب تپنده‌ی گوشی جدید ال جی است که ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه‌ی داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این دیوایس می‌توان به حضور یک دکمه مخصوص دسترسی به دستیار گوگل در سمت چپ٬ درست زیر کلیدهای تنظیم ولوم صدا اشاره کرد.

ال جی ایکس 4 2019

باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شود. درست همانند دو نسخه‌ی دیگر٬ LG X4 2019 نیز به سیستم صوتی DTS:X 3D Surround Sound برای بهبود تجربه‌ی شنیداری توسط هدفون و از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است. این گوشی همچنین از یک سیستم Hi-Fi quad DAC بهره می‌برد و به لطف تاییدیه نظامی MIL-STD 810G از استحکام بالایی برخوردار است.

قیمت ال جی ایکس 4 2019

در انتها لازم به ذکر است که در بخش نرم افزاری٬ این گوشی اجرا کننده‌ی اندروید ۸.۱ با رابط کاربری LG UX است. انتظار می‌رود ال جی ایکس 4 2019 در رنگ‌های مشکی و خاکستری و با قیمت 260 دلاری از ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) روانه‌ی بازار کره شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه