حذف افراد در اینستاگرام

نحوه حذف افراد در اینستاگرام بدون بلاک کردن

حذف افراد در اینستاگرام بدون بلاک کردن یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام محسوب می‌شود که از دسامبر سال 2018 به این شبکه اجتماعی افزوده شده است. در ادامه مراحل انجام این قابلیت را بررسی می‌کنیم.

اگر تصمیم دارید یکی از افرادی را که دنبال می‌کنید از لیست فالوورهای برنامه اینستاگرام حذف نمایید، اما به دنبال روشی هستید تا آن فرد را بدون بلاک کردن، حذف کنید، شبکه اجتماعی اینستاگرام چین شرایطی را برای شما فراهم کرده است. گفتنی است این امکان فقط در صورتی انجام می‌شود که صفحه یا پیج اینستاگرام شما حالت خصوصی یا Private باشد. در ادامه مراحل حذف افراد در اینستاگرام بدون بلاک کردن را مشاهده می‌کنید:

نحوه حذف افراد در اینستاگرام بدون بلاک کردن

1.‌ صفحه اصلی حساب کاربری خود را باز کنید.

حذف افراد در اینستاگرام

2. در این بخش با وارد شدن در لیست فالوورهای اینستاگرام، فرد مورد نظر خود که قصد حذف کردنش را دارید، پیدا کنید.

3. در کنار گزینه following و در کنار نام کاربری فرد مورد نظر یه بخش تنظیمات به شکل سه نقطه افقی وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید.

حذف افراد در اینستاگرام

4. پس از انجام مرحله سوم، دو گزینه مشاهده می‌شود باید گزینه حذف یا Remove را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا، فرد مورد نظر از لیست فالوورهای شما حذف شده است و او دیگر نمی‌تواند مطالب و پست‌های شما را مشاهده کند. گفتنی است شرکت اینستاگرام این قابلیت را از ماه دسامبر سال 2018  بر روی این شبکه اجتماعی فعال کرده است تا کاربران بتوانند بدون هیچگونه ناراحتی، فرد مورد نظر خود را حذف کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واسه من تعدا فالو ورام حذف شده نمیدونم چطور برشگردونم

  2. چه قالتاق بازی هایی داره این اینستاگرام