گوشی شیائومی ردمی وای 3

گوشی شیائومی ردمی وای 3 با تراشه‌ی اسنپدراگون 625 در بنچمارک‌ها رویت شد

گوشی شیائومی ردمی وای 3 (Xiaomi Redmi Y3) فردا چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه رسما معرفی می‌شود. اما پیش از معرفی٬ این گوشی با تراشه‌ی اسنپدراگون 625 در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench حضور یافته است.

مدتیست تبلیغات گوشی شیائومی ردمی وای 3 دیده می‌شود و می‌دانیم آن به یک دوربین سلفی قدرتمند 32 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. دوربین سلفی قوی٬ به المان مهمی برای رقابت در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. این گوشی همچنین از یک قاب پشتی با طیف رنگی٬ دوربین دوگانه پشتی و یک اسکنر اثر انگشت در پشت خود استفاده می‌کند. زمان معرفی این گوشی 4 اردیبهشت اعلام شده است و امروز به لطف سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ٬ اطلاعات بیشتری از گوشی جدید شیائومی را به دست آورده‌ایم.

شیائومی ردمی وای ۳ از تراشه‌ی اسنپدراگون 625 با 3 گیگابایت رم قدرت خواهد گرفت. تولید این پردازنده به سال 2016 باز می‌گردد و گوشی‌های زیادی نظیر ردمی نوت 4 و ردمی وای 2 سال گذشته از آن قدرت می‌گرفتند. هرچند مدل ردمی 7 با یک تراشه‌ی جدیدتر به نام اسنپدراگون 632 می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای خرید یک گوشی ارزان در سال 2019 باشد٬ این تراشه‌ی قدیمی‌تر در گوشی شیائومی ردمی وای 3 می‌تواند نشان دهنده‌ی قیمت اقتصادی‌تر این گوشی نسبت به مدل ردمی 7 باشد. این لیست همچنین نشان می‌دهد وای 3 اجرای کننده‌ی رابط کاربری MIUI 10 بر پایه‌ی اندروید 9 پای است.

نتایج بنچمارک شیائومی ردمی وای 3

گوشی شیائومی ردمی وای 3

اما شاید برای شما هم جالب باشد بدانید گوشی جدید شیائومی چه امتیازاتی را در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ به نام خود ثبت کرده است. وای 3 در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1236 و در حالت چندهسته‌ای امتیاز 4213 را دریافت کرده است که امتیازاتی در محدوده‌ی گوشی ردمی 7 را نشان می‌دهد. یکی دیگر از شباهت‌های این دو دیوایس٬ حضور یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب آن‌ها است. با توجه به اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده٬ شیائومی این گوشی را با نام ردمی 7 پرو و پردازنده‌ای متفاوت روانه‌ی بازار بزرگ هندوستان می‌کند. انتظار می‌رود فردا در مراسم رونمایی٬ اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست ما برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*