طرح مفهومی گلکسی نوت 10

طرح مفهومی گلکسی نوت 10 سامسونگ یک گوشی دلربا را به تصویر می‌کشد

با ورود سری گلکسی اس 10 به بازار، حالا توجهات به سمت پرچمدار بعدی سامسونگ جلب شده است. طراح هلندی، Concept Creator هم طرح مفهومی گلکسی نوت 10 (Galaxy Note 10) را در قالب یک ویدیو به تصویر کشیده که تماشای آن خالی از لطف نیست.

برخلاف اکثر ویدیوهای کانسپت، عناصر موجود در طرح مفهومی گلکسی نوت 10 چندان هم غیر قابل باور جلوه نمی‌کنند. اینجا دستگاهی را می‌بینیم که ویژگی‌های مشترکی با پرچمداران خانواده گلکسی S10 دارد و ساختار چهارگوشی پیدا کرده است تا در تناسب با دیگر اعضای سری گلکسی نوت باشد. همچنین حفره‌ای هم در پایین برای گنجاندن قلم S Pen دارد.

به نظر می‌رسد در پنل پشتی، یک مجموعه دوربین چهارگانه قرار داشته باشد که بی‌شباهت با آنچه در گلکسی اس ۱۰ 5G دیدیم نیست. این یعنی یک دوربین 12 مگاپیکسلی واید، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو، یک دوربین 16 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور اختصاصی ToF که با فاصله‌ای ناچیز از یکدیگر، کنار یک حسگر ضربان قلب جاخوش کرده‌اند.

ظاهرا خالق این طرح مفهومی، طرفدار نمایشگر حفره‌دار Infinity-O سامسونگ هم بوده که آن را به پنل استاندارد Infinity Display ترجیح داده است. البته با توجه به اینکه گلکسی اس ۱۰ به نمایشگر حفره‌دار تجهیز شده، منطقی هم نیست که سامسونگ به عقب گام بردارد و از چنین پنلی در ساخت گلکسی نوت ۱۰ استفاده نکند.

اما تصمیم Concept Creator برای قرار دادن دوربین سلفی در وسط صفحه نمایش، کمی توی ذوق می‌زند. شاید بهتر باشد کمپانی سازنده، گلکسی Note 10 را به جای تک دوربین سلفی به یک ماژول دوگانه تجهیز کند و موقعیت آن هم در گوشه نمایشگر باشد.

گفته می‌شود سامسونگ در حال کار روی چهار نسخه گلکسی نوت 10 است که شامل دو مدل 4G LTE و دو مدل 5G می‌شود. بنابراین عرضه‌ی دستگاه در دو سایز 6.28 اینچی و 6.75 اینچی دور از ذهن نیست و شاید سایز بزرگتر، پسوند Pro را هم در نام خود داشته باشد.

طرح مفهومی گلکسی نوت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه