احتمال انتشار بازی Last of Us 2 در سال 2019

بازی Last of Us 2 بدون شک از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی سال‌های اخیر است که طرفداران برای تجربه کردن آن لحظه شماری می‌کنند. طبق یک شایعه جدید، تاریخ انتشار بازی آخرین ما 2 مشخص شده است.  

طرفداران چند سال است که منتظر بازی Last of Us 2 هستند و ما هنوز به صورت رسمی نمی‌دانیم که بازی چه زمانی منتشر می‌شود اما یک سایت خرده فروشی آنلاین تاریخ عرضه بازی آخرین ما 2 را آشکار ساخته است.

فروشگاه بازی اسلواکیایی ProGamingShop در سایت‌اش برای بازی Last of Us 2 تاریخ انتشار 28 سپتامبر 2019 (6 مهر 1398) را مشخص کرده است. روز اعلام شده برای عرضه بازی از نظر منطقی چندان دور از ذهن نیست اما به احتمال زیاد، این تاریخ تنها موقتی بوده و یک بازی دیگر جایگزین آن خواهد شد.

سایت ذکر شده، اخیرا تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 را نیز مشخص کرده است. طبق اعلام آن‌ها، این بازی بزرگ قرار است در تاریخ (7 آذر 1398) منتشر شود. در مقایسه با بازی Last of Us 2، این تاریخ بدون شک باورکردنی نیست زیرا با روز شکرگذاری (Thanksgiving) همزمان می‌شود و چنین روزی برای انتشار یک بازی ویدیویی بزرگ عجیب به نظر می‌آید.

بازی Last of Us 2

این تاریخ‌های انتشار سال 2019 برای Last of Us 2 و همچنین Cyberpunk 2077 بلند پروازانه به نظر می‌رسد. احتمالا اطلاع دارید که بازی آخرین ما 2 اخیرا فیلمبرداری سکانس‌های موشن کپچر خود را به پایان رسانده و هنوز راهی طولانی تا انتشار آن باقی مانده است. انیماتورها باید بر روی این سکانس‌ها کار کنند و هنوز کارهای زیادی تا تکمیل این پروژه باید انجام شود. با توجه به همین مسئله، نباید در سال 2019 منتظر عرضه این بازی باشیم.

اگر واقع بین باشیم، بازی Last of Us 2 در سال 2020 عرضه شده و طبق شایعات یک عنوان بین نسلی خواهد بود. سونی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تعدادی از بازی‌های انحصاری بزرگ‌اش را در ابتدا برای پلی استیشن 4 و سپس برای پلی استیشن 5 منتشر کند و آخرین ما 2 می‌تواند یکی از این عناوین باشد. اگر سونی تصمیم بگیرد این بازی را همزمان با پلی استیشن 5 وارد بازار کند، احتمالا باید تا ماه‌های پایانی سال 2020 و یا حتی 2021 منتظر این بازی باقی بمانیم.

شرکت سونی احتمالا به زودی تاریخ رسمی عرضه این بازی را مشخص خواهد کرد. بازی Last of Us 2 هم‌اکنون توسط استودیوی ناتی داگ در دست تولید و ساخت قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. یکی از بهترین بازی های تاریخ

    دوستان من بازی life is strange را هم پیشنهاد میکنم
    بازی بسیار زیبا و با سبکی خاص و داستانی بسیار بسیار قدرتمند و تاثیر گذار

    • تینیجر بازیه با گرافیک بسیار ضعیف

      • life is strange یکی از بهترین بازی های سال 2015 شده است و امتیازات بسیار بالایی را هم کسب کرده است(و البته بهترین بازی زندگی من تاکنون)

        این بازی داستانی به شدت زیبا دارد و موسیقی بسیار زیبایی دارد که تمام نقص های آن را بدون هیچ شکی پوشش میدهد
        منم اول از گرافیکش که خاص بود خوشم نیومد ولی بعد از چند ساعت بازی عاشق این گرافیک و خاص بودنش شدم
        مهمترین رکن این بازی داستان فوق العاده قدرتمند آن است(واقعا داستان عالی دارد) که بعد از دو سه ساعت بازی کردن آن چنان تاثیری در شما میگزارد که دوست دارید تا تمام اپیزود های آن را همان روز به پایان برسانید و در پایان بازی با چنان تصمیم سختی روبرو خاهید شد که تا آخر عمر به یاد خواهید داشت(این بازی به این گونه است که در داخل بازی اگر تصمیمی مهمی میگیرید در روال داستانی بازی نقش دارد و در داستان تغیراتی ایحاد میکند)

        در کل اگر به بازی های داستانی و ماجراجویانه علاقه دارید شک نکنید عاشق این بازی میشوید