سیستم مورد نیاز بازی ورلد وار زد – World War Z

بازی World War Z اخیرا منتشر شده و توانسته بین بازی دوستان و علاقه‌مندان ژانر زامبی محبوب شود. در این مطلب می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز بازی ورلد وار زد را مطالعه کنید.

بازی World War Z در سال 2017 معرفی شد و اخیرا به بازار عرضه شده است. سیستم مورد نیاز بازی ورلد وار زد آن‌قدرها هم حیرت انگیز نیست و با یک سیستم متوسط هم می‌توانید به تجربه آن بپردازید.

بازی World War Z تقریبا همگان را به یاد بازی Left 4 Dead می‌اندازد که در آن نیز باید با سه هم‌تیمی دیگر با تعداد زیادی زامبی مبارزه می‌کردید، با این تفاوت که تا حدی واقع‌گرایانه‌تر است و کمی نوآوری به خرج می‌دهد. این بازی همچنین از حالت PvPvZ نیز بهره می‌برد که در آن علاوه بر زامبی‌ها، باید با یک تیم چهار نفره دیگر به رقابت بپردازید. بازی از حالات دیگر همچون دث مچ نیز بهره می‌برد که بدون شک طرفداران زیادی دارد.

سیستم مورد نیاز بازی ورلد وار زد

حداقل سیستم مورد نیاز بازی ورلد وار زد

–  سیستم عامل: ویندوز 7، 8 یا ویندوز 10
–  پردازنده: اینتل Core i5-750 / اینتل Core i3-530 / ای ام دی Phenom II X4-810
–  حافظه رم: 8 گیگابایت
–  کارت گرافیک: اینتل HD 530 / انویدیا GT 730 2GB /  ای ام دی R7 240 GB
–  دایرکت ایکس: نسخه 11
– فضای هارد دیسک: 20 گیگابایت

سیستم پیشنهادی بازی World War Z

–  سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
–  پردازنده: اینتل Core i7-3970 @ 3.50GHz
–  حافظه رم: 16 گیگابایت
–  کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 960 / رادئون R9 280
–  دایرکت ایکس: نسخه 11
– فضای هارد دیسک: 20 گیگابایت

بازی World War Z که با الهام از فیلمی به همین با بازی برد پیت ساخته شده، تا اینجا امتیاز 76 را در سایت متاکریتیک برای خود ثبت نموده است. ساخت این بازی توسط استودیوی سابر سابر اینتراکتیو (Saber Interactive) انجام شده که بازی‌هایی همچون NBA Playgrounds، God Mode و Inversion را در کارنامه دارد. شما در این بازی، در شهرهایی همچون مسکو، نیویورک، توکیو و… به مبارزه با زامبی‌ها می‌پردازید.

بازی ورلد وار زد هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است.