مشکل گلکسی فولد - بیانیه سامسونگ

بیانیه سامسونگ در مورد مشکل گلکسی فولد و تاخیر در عرضه آن

سامسونگ بیانیه‌ای را در مورد مشکل گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) و تاخیر در عرضه‌ی آن منتشر کرده است. برخلاف وعده‌های داده شده، ظاهرا گوشی منعطف سامسونگ هنوز آماده‌ی عرضه در بازار نشده است!

از اوایل امروز منابعی از سراسر جهان گزارش‌هایی را در مورد تاخیر در عرضه گلکسی فولد و به تبع آن لغو رویداد عرضه‌ی این گوشی در چهارم و ششم اردیبهشت ماه در چین منتشر کرده‌اند. مدتی اندک پس از شایعه‌ی این تاخیر قریب‌الوقوع، سامسونگ بیانیه‌ی رسمی را ارائه کرده است. اگر به خاطر داشته باشید هفته‌ی گذشته نیز چندین گزارش در مورد مشکل گلکسی فولد و شکسته شدن صفحه نمایش برخی از نمونه‌های آن که در دست منتقدان بود نیز منتشر شده بود.

نخستین مشکل نقص در نمایش یا مکانیزم تاشو گوشی بود و دیگری زمانی بود که کاربران فیلم محافظ روی نمایشگر را حذف کرده بودند؛ این فیلم با نوار پلاستیکی که به صورت پیشفرض روی صفحه نمایش تمام گوشی‌های موجود در بازار قرار دارد اشتباه گرفته شده بود.

سامسونگ در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود توضیح می‌دهد، این شرکت فهمیده است که شاید گلکسی فولد برای آنکه بهترین تجربه‌ی ممکن را به مشتریان ارائه کند، همچنان نیازمند بهبود پیدا کردن است. هرچند غول کره‌ای تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این دیوایس اعلام نکرده است، اما گفته که در طول هفته‌های پیش رو این گوشی منعطف را به فروش خواهد رساند. در ادامه می‌تونید متن کامل این بیانیه را مشاهده کنید:

ما اخیرا یک دسته بندی کاملا جدید را در دنیای موبایل ایجاد کرده‌ایم: یک گوشی هوشمند با استفاده از چندین فناوری جدید و متریال‌ها به منظور ساخت نمایشگری که به مقدار کافی برای تا شدن، انعطاف‌پذیر باشد. ما با هیجانی که در اطراف گلکسی فولد قرار دارد، تشویق می‌شویم.

در حالی که بسیاری از منتقدان، پتانسیل‌های فراوان ما را به اشتراک گذاشته‌اند، برخی نیز به ما نشان داده‌اند که این دستگاه برای آنکه بهترین تجربه‌ی ممکن را تضمین کند، به پیشرفت‌های بیشتری نیاز دارد. برای ارزیابی کامل این بازخورد و اجرای بررسی‌های داخلی بیشتر، ما تصمیم گرفته‌ایم که عرضه‌ی دیوایس را به تاخیر بی‌اندازیم. ما قصد داریم تاریخ آغاز فروش را در هفته‌های آیند ه اعلام کنیم.

یافته‌های اولیه از بررسی موضوعات گزارش شده در مورد مشکل گلکسی فولد نشان می‌دهند که بیشترین مناطق تاثیرپذیر در قسمت‌های بالایی و تحتانی مفصل لولا است. مشکل یک نمونه‌ی تولید شده نیز مربوط به عملکرد کلی نمایشگر بوده است.

ما اقدام‌های لازم را برای تقویت محافظت از نمایشگر انجام خواهیم داد. ما همچنین راهنمایی استفاده و مراقبت از نمایشگر که شامل لایه‌ی محافظتی می‌شود را نیز ارائه خواهیم کرد که در اختیار مشتریان گلکسی فولد قرار می‌گیرد. ما برای اعتمادی که نزد مشتریانمان داریم ارزش قائلیم و آن‌ها همیشه اولویت اصلی ما هستند. سامسونگ متعهد به همکاری نزدیک با مشتریان و شرکا به منظور جلو بردن صنعت موبایل است. در اینجا می‌خواهیم از آن‌ها برای صبر و درکی که داشته‌اند، تشکر کنیم.

همانطور که در بیانیه‌ی فوق می‌بینید، سامسونگ به مشتریان این هشدار را می‌دهد که نباید لایه‌ی محافظ روی نمایشگر کنده شود. ضمن آنکه مشکلات دیگر به وجود آمده را نیز مرتفع خواهد کرد.

پیشتر قرار بود گوشی منعطف گلکسی Fold در ششم اردیبهشت ماه روانه‌ی بازارهای بزرگ جهان شود. اما حالا این عرضه احتمالا چند هفته‌ای به تاخیر خواهد افتاد. گفته می‌شود عرضه‌ی گوشی منعطف هواوی به نام هواوی میت ایکس نیز با تاخیر همراه شده و در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) روانه‌ی بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. همیشه از این مشکلا داره

  2. داداش گلم علی آقای جوادی، یه صحبتی شما کردی درباره مقایسه a30 و honor 10 lite
    من جوابتو نوشتم، فقط اشتباهی که کردم این بود که اشتباها مشخصات هانر 10رو مقایسه کردم نه مدل لایت…
    توی خبر تولید اولد توسط چینیها بود، حال داشتی بخون اینجا جواب بده
    میخایم منصفانه میان رده های هواوی و سامسونگ رو مقایسه کنیم
    هواوی :هانر پلی و y9 2019
    سامسونگ :a30 و m30