واکنش روابط عمومی سامسونگ به شایعه خروج از ایران

اخیرا خبری مبنی بر خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران منتشر شده که بازار ملتهب کالای دیجیتال در ایران را بیش از پیش آشفته کرده است. گجت نیوز این موضوع را با روابط عمومی سامسونگ در ایران پیگیری کرده که واکنش سامسونگ به این شایعه را در ادامه مطالعه خواهید کرد.

خداحافظی سامسونگ و ال‌جی از بازار ایران ؛ این تیتر خبری است که امروز در شبکه های اجتماعی، خصوصا کانال های تلگرام دست به دست می‌شود؛ خبری که متاسفانه یکبار دیگر بی اعتبار بودن رسانه های تلگرامی و نقش این کانال ها در شایعه سازی و انتشار اخبار بی اساس را به اثبات می‌رساند.

با اینکه از همان لحظه انتشار خبر مطمئن بودیم که تنها با یک شایعه تلگرامی روبرو هستیم، اما به حکم وظیفه، موضوع را از روابط عمومی هر دو شرکت جویا شدیم. بر همین اساس، مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران ضمن بی اساس خواندن شایعه خروج سامسونگ از ایران، به گجت نیوز گفت:

سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‎ها، فناوری‎ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است. با وجود تمام تحولات خارجی و جغرافیایی-سیاسی، این مسئله تغییری نکرده است. ما همواره متعهدیم تا تمام تلاش خود را برای امکان ادامه دسترسی مردم ایران به محصولات نوآورانه‏ مان فراهم کنیم.

متاسفانه اوضاع فعلی ایران و تنش های سیاسی موجود که دامنه آن به اقتصاد و جامعه مشکلات بسیاری را تحمیل کرده، فضایی مناسب برای رسانه های بی اعتبار و شایعه ساز ایجاد کرده تا با انتشار اخبار دروغین، به جذب مخاطب به هر قیمتی بپردازند. امید است که ملت ایران، اخبار را تنها از مراجع معتبر پیگیری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. زنده باد سامسونگ،اگه بره ایران پر میشه از جنسهای چینی که فقط ایرانی جماعت میخره و بس

  2. اگه میرفت فقط هواوی میوند و شیائومی